Yazardan
Sabah Hyunjin'den önce uyanan Felix elindeki telefonla farkedilmemek için hızla mutfağa giriş yapmıştı. Elindeki telefonun şifresinin olmadığından fazlasıyla sevinmişti. Hyunjin'in yaptığı o aptalca tehditi bir daha duymamak için fotoğrafını silecekti. Hyunjin gerçektwn aptaldı, onu tehdit ettiği için fazlasıyla aptaldı.
Mutfakta hafif dolanıyor ve fotoğrafını arıyordu. Kahretsin ki telefonu karıştırmasına rağmen hala bulamamıştı. Kulağına ilişen ayak sesleriyle hızla telefonu arka cebine sokarak uzun olan tişörtüyle örtmüş ve su almak için raflara yönelmişti.
Hyunjin: Felix.
Sarışın mutfak kapısında uykulu bir şekilde sallanan karaoğlana döndü.
Felix: Efendim, Hyunjin? Yoksa o fotoğrafla ilgili mi konuşacaksın? Konuşacaksan, konuşma ve sil. İstediğini yaptım sonuçta.
Hızla kafasını sallayan karaoğlan uykulu gözlerini Felix'e çevirdi.
Hyunjin: Hayır, sadece telefonu mu gördün mü diye soracaktım.
Felix: Ha? Görmedim.Dedi, sarışın ve dolan suyunu içmeye başladı. Bardağı tezgaha geri koyunca kapıda dikilmeye devam eden Hyunjin'e baktı. Neden hala duruyordu?
Felix: Dün gece uyurken çalışma masasının üzerine koymamış mıydın? Oralara bak.
Sırıttı, kapıdaki oğlan. Felix Hyunjin'e şaşkınca gözleriyle bakıyor, onu sorguluyordu. Neden sırıtıyordu öylece? Acaba dün gece için aptalca şakalar mı yapacaktı?
Felix: Anladım Hyunjin, benimle uyudun. Lakin bana onun konusunu açma olur mu? Çünkü isteyerek yapmadım.
Uykulu oğlan Felix'e doğru yürürken Felix yaslandığı tezgahta doğruldu. Ne yapıyordu bu şahıs?
Felix: Su mu içiceksin?
Yüzündeki sırıtışı kaybolmayan Hyunjin hala Felix'e doğru yürüyordu.
Felix: İyi çekiliyorum.
Diyerek yana kaydı. Hyunjin'de onunla yana kayınca tek kaşını kaldırdı. Hyunjin ona geliyordu yani. Oda Hyunjin gibi yürüdüğünde her hangi bir kötü durum karşısında saldıracağına emindi.
Hyunjin ona yaklaşan Felix'in belini tutunca yemişti yüzüne bir yumruğu. Hyunjin kadar güçlü olmasada ittirmeye çalışıyordu genç oğlan.
Hyunjin: Telefonum'un sende ne işi var, bebeğim?
Felix: Bebeğim mi? Telefon mu? Neyden bahsediyorsun Hyunjin?Hyunjin aniden uykulu hali kaçınca lanet etmişti, Felix. Hyunjin onunla oynamıştı.
Hyunjin elini Felix'in arka kısmındaki cebine götürünce daha küfür etmişti genç oğlan. Neden Hyunjin'e karşı yaptığı hiç bir şey düzgün ilerlemiyordu?Hyunjin: Bulabildin mi fotoğrafı? Benimle düzgünce uyumadın. Uyanıktım, bir süre bekledikten sonra beni geri ittiğini biliyorum.
Felix: Geber.
Hyunjin: Şu anda ne kadar tatlısın biliyor musun? Seni sikebilirim.Felix duyduğu son cümleyle hızla yere sabitlediği gözlerini Hyunjin'e çevirdi. Onu kesinlikle gebertecekti.
Felix: Sikebilirsin? Sen? Sen mi beni sikeceksin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iyi iş // Straykids
RandomBir grup düşünün. Arkalarında iz bırakmayan bir suç ortakları lakin yüzlerini hatta gerçek adlarını bile bilmiyorlar. Tabi o gruptaki arkadaş grupları dışında. Diğer arkadaş grubu suç ortaklarının yüzünü öğrenmeleriyle en fazla başlarına ne gelebili...