Canlarım eun eğik yazı yani eğer yeondaysa eun konuştuğu zaman eğik yazı eğer eundaysa yeon eğik yazıyla konuşacak sonuçta kafasının içinde sesler olması lazım değil mi?
______________________________________
Sikeyim arabaya ateş ediyorlar!
.
.
.
.
.
.
.
.Yeon
Bu mallığı biz mi yapmıştık? Arabayı garaja koymayı unutmuştuk. Şimdide ateş mi ediyorlardı.
Han: Ben bakarım.
Lee know: Bende geliyorum.
Han: Bir şeydede eksik ol ya.
Lee know: Bensiz yapazsın.
Han: Yaparım.
Sam: bende çıkayım bari.
Yongbok: Siktir git.
Sam: Sizin hatanız yüzünden biliyorsun demi?
Yongbok: Sana git diyen yok?
Sam: Siktir git dedin ya.
Yongbok: Kime siktireceksin?
Sam: Sana, sikmek ister misin?
Yongbok: Ay hoşt ulan!"Oğlum felix aynı. Ona maske işe yaramıyor."
Eun'nun dediği şeyle biraz duraksadım. Onlar kişiliklerini değiştiremezlerdi ama yinede maskenin altındaki ve üzerindeki kişilikleri farklıydı."ne diyeyim katılıyorum."
"Biz seninle böyle anlaşır mıydık?" "bunu değerlendirmen gerekmiyor mu? Bir ilke şahit oldun!"
"Sus ve işine odaklan Yeon!"
"evet, evet anladım."Yeon: Kameralara bakalım belki arkadalardır.
Chris: katılıyorum. Ben kameralara bakarım.Cebinden telefonu çıkarırken
"Ana ekrana bak. Şanslıysan ana ekran fotoğrafındaki kişinin Chris olma ihtimalini bulmuş olursun." Eun bunu söyledi."Ciddi misin? Ben işimi şansa bırakmam" dedim. Eun ofluyordu. Onu kameranın net gördüğü kısımda telefonunu açmasını sağladım. O benim telefonunu görmediğimi sanarken ben evde onun şifresine kadar öğrenecektim.
Chris: Öndeler.
"Wow! Çok zekice.
"Ablandan öğren"
"Yeon burda birinci kişilik benim." "tamam, öyleymiş"Yeon: Silahımı verin bana arkadan saldıracağım.
Mogi: Ozaman kimse öne gitmesin arkadan vurun.
Yeon: Oğlum sen mal mısın? Öne üç kişi çıksın onlar oraya dikkatini verince ben sıkıcam. İstersen gelebilirsin.
Mogi: Burda benden iyi karargah içi silahları kullanan yok. Ben içerden ateş edicem.Başımı sallayıp diğerlerine döndüğümde Eun sıkılmış şarkı söylüyordu.
"Biraz susar mısın?"
"İyi sustum. "Chris: İtiraz yok en başta kinler çıkmak istediyse onlar. Yani Sam, Lee know ve jisung çıkın ben Yeon'a Silahını verince arkadan saldırı yapacak.
Han: bizimde silaha ihtiyacımız var. En önde biz varız.
Lee know: Biz jisungla silahları getirelim.
I.N: cipi siktiler amına koyayım!
Ahn: Kendin gitsene ben senin kuyruğun muyum?
Lee know: O zaman silah almayayım. Nasıl fikir?
Han: Kötü fikir. İyi geliyorum.Yazardan
Jisung Lee knowla yürürken " İyiki. Maskem yanımdaydı. Bunların yanında maskesiz güvende hissetmiyorum." diye içinden konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iyi iş // Straykids
RandomBir grup düşünün. Arkalarında iz bırakmayan bir suç ortakları lakin yüzlerini hatta gerçek adlarını bile bilmiyorlar. Tabi o gruptaki arkadaş grupları dışında. Diğer arkadaş grubu suç ortaklarının yüzünü öğrenmeleriyle en fazla başlarına ne gelebili...