14

15 2 2
                                    

Galiba bana öyle geldi.
.
.
.
.
.

Eun: Hey, sicap şuna baksana bi.

Eun'nun gösterdiği şeye doğru kafamı döndürdüm.

Jisung: Çok güzel olmuş!

Eun gülümseyerek önüne döndüğünde resime bakmaya devam ettim. Beni mi çiz mişti? Yani ben böyle mi gözüküyordum?

Felix: İnstagramda çizdiğin resimleri atsan tutar be kızım!

Eun kafasını yavaşca Felix'e döndürerek konuştu.

Eun: Acsam mı?
Jeongin yüksek sesle konuşunca Eun refleks olarak kulaklarını kapatmıştı.

Jeongin: Aslında açsan mükemmel olur!
Eun: Kulak zarımı patlatmayı falan mı deniyorsun? Öyle patlatamazsın ses bombası at.

Seungmin araya girdi yoksa ufakta olsa kavga çıkabilirdi. Galiba...

Seungmin: Kesinlikle! Hem burdaki herkesin bir instagram hesabı var. Bir tek senin yok.
Jisung: Cidden neden hiç açmadın?
Eun: Korktum.
Felix: Hesap açmaya nasıl korktun?
Eun: Biliyorsunuz ailem her zaman baskıcıydı. Tabi kızdıkları bir çok şey gibi sosyal medyada hesap açmamada kızıyorlardı. Bir yaşa kadar onlara katıldım sonra çevremdeki herkesin bir sosyal medya hesabı olduğunu öğrenince açmak istedim. Onlara sorduğumda ise bana izin vermediler. Bana internetin ve teknolojinin hiç bir zaman iyi yönünü söylemediler. Bu yüzden her zaman korktum.
Jisung: Anladım. O zaman bu korkunu yenmende yardımcı olacağız!
Jeongin: Hadi sana hesap açalım.

Jeongin Eun'nun elinden telefonu çekerek aldığında Eun hiç itiraz etmedi. Birbirimizin şifresini bilirdik. Sonuçta o kadar sene arkadaş kaldık.

...

Felix: Hadi ilk beni çizdiğin resmi koy!
Jisung: Hayır benimkini koyacak!
Seungmin: Neden bunun kavgasını yapıyorsunuz?
Jisung: Çünkü Eun çok güzel çiziyor.
Felix: Ve böyle güzel çizen bir hesapta ilk çizdiği kişi olmak gurur duyulacak bir şey.
Jisung: Benim notlarım seninkinden yüksek. Buda demek oluyor ki senden üstünüm.
Felix: Ama sende en kötü olduğum konuda üstünlük sağlıyorsun. Bir kere ben senden daha iyi futbol oynuyorum.
Eun: Bana bakın!

Eun'a döndüğümde telefonu masanın üzerine koymuştu.

Eun: Şimdi gönderi atmayacağım. Uykum var uyumayı yeğlerim. Hem sizde uyuyun yarın okul var.

Başımı sağladığımda felix bana omuz atarak ilk beni atacak dedi.

Jisung: Vay piç! Gel lan buraya! Korkağa bak birde kaçıyor.

Seungmin

Jisung Felix'in peşinden koşarken sahte bir yüz ifadesine sahipti.

Seungmin: Hiç değişmeyecekler.
Jeongin: onları boş ver biz uyuyalım.
Seungmin: anladım, iyi geceler.
Jeongin: Aya gülümse, sana güzel rüyalar versin.
Seungmin: Gülümseyeceğim.

Ben bu cümleyi ne zaman duydum? Düşünmeye gerek yok. Yine Jeongin söylemiştir. Yatağama boylu boyuna uzandığımda uykumun fazla olduğunu anladım.

Deliksiz bir uyku çekecektim.

...

Uyandım... Gözlerim camdan yansıyan güneşle kırpıştırdım. Yeni uyandığım için zorla açılan gözlerimle etrafı taradım.

iyi iş // StraykidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin