11.rész

1K 37 0
                                    

Visszaérve az asztalhoz és Jayhez már egy kicsivel több önbizalmat éreztem magamban. Kedvesen rámosolyogtam és helyet foglaltam mellette.

-Minden rendben?-kérdezte majd az étlapot a kezébe vette.
-Persze! Mért ne lenne?-de mielőtt válaszolhatott volna megjelent a csinos pincérnő és felvette a rendelésünket.
-Már az hittem utánad kell mennem. De az is megfordult a fejembe, hogy leléptél.-nem akartam, hogy ilyesmire gondoljon. Így úgy döntöttem őszinte leszek hozzá mert megérdemli.
-Nem akarok lelépni. Örülök, hogy itt lehetek veled, tényleg. Ugyanakkor azt is tudom, hogy kínosan alakul eddig az esténk miattam. Kár lenne ellenkezned. Ezzel én is tisztában vagyok. Nehezen oldódok fel olyanok mellett akik tetszenek nekem. Helyes vagy, kedves és azok az átkozott gödröcskék az arcodon mikor nevetsz pff.. na azoktól tényleg teljesen ki vagyok. Nincs sok tapasztalatom fiúk terén, ez azt hiszem egyértelmű, ahogy eddig viselkedtem. De az előbb a mosdóban rájöttem arra is ha nem kapom magam össze talán sose lesz alkalmam megismerni téged. Nem tudok neked ígérni semmit de meg akarom próbálni ha te is benne vagy és nem ijesztettelek el már most.-nagy monológ volt de ezt el kellett mondanom neki. Ezzel tartoztam és igazából nekem is jól esett. Kicsit könnyebbnek érzem magam nem vagyok már úgy befeszülve. Semmi másra nem vágyom csak élvezni akarom Jay társaságát.
-Hú ez volt ám a beszéd. Nem is tudom mit mondjak. Eddig nem sokat beszéltél most viszont... félre ne értsd tetszik. És nem éreztem kínosan magam bármennyire is ezt gondolod. Tudtam, hogy feszengsz, én csak teret akartam neked adni ezért nem akartam semmit se erőltetni. Beakarom bizonyítani neked, hogy bennem megbízhatsz. Én is csak ember vagyok nem kell félned tőlem. A szándékaim feléd teljesen tisztességesek. Nem tagadom nagyon tetszel és nyilván a testiség is fontos de tudok várni. Haladjunk lépésről lépésre, nem látok a fejedbe nyilván, ezért ha valami nem tetszik vagy túl gyorsnak gondolod szólsz. Rendben lesz ez így?-meg se érdemlem őt.
-Igen, ez így tökéletes lesz.
-Akkor rendeljünk éhen halok.

A vacsora egészen kellemesre sikeredik. Jól érzem magam a társaságában kár lenne tagadnom. Sok mindent megtudok róla és Ő is rólam. Tudom, hogy imád koncertre, moziba, színházba járni. Édesszájú, mindenevő szinte, nagyon kevés olyan étel van amit nem szeret. Viszont szereti a sportot, maga is sokat edz. Nem allergiás semmire a kedvenc színe a kék. Egyre több mindent tudok meg róla annál jobban kezd érdekelni.

Lassan véget ér az esténk de én mégsem akarok hazamenni. Szerencsére Ő is így gondolja.
-Nem vagy nagyon fáradt?-egy kicsit, de neki ezt nem kell tudnia.
-Nem vagyok fáradt! Mire gondoltál?-tudom, hogy jár valamin az esze.
-Gondoltam sétálhatnánk kicsit. Van itt egy park a közelben és az idő is nekünk kedvez. Lenne kedved?-igaza van kora tavaszhoz képest elég meleg van. Szóval mért is ne!
-Én benne vagyok, menjünk.-rám mosolyog majd int a pincérnek, hogy fizetne.

Kilépve az étteremből megfogja a kezem. Egyből lenézek a kezeinkre mire megtoppan. Elengedi a kezem és szabadkozni kezd.
-Sajnálom, ne haragudj. Ez csak reflex szerűen jött.-nem akarom, hogy magyarázkodnia kelljen.
-Igazából szeretem ha megérintesz. Jól esik a közelséged.-hangosan felsóhajt és újra megfogja a kezem.
-Ennek kibaszottul örülök kicsim!-mire mindketten hangosan felnevetünk. Végre kezdek mellette feloldódni, ami egyre jobban tetszik.

Már éjfél is elmúlt mire vissza vitt a kollégiumhoz. Fáradt voltam és álmos de még mindig nem akartam egyedül maradni. Jól éreztem magam, ez volt életem eddigi legjobb randija. Nem említette még, de én bízok benne, hogy újra látni akar és elhív egy újabb randira.
-Köszönöm ezt a csodás estét Freya! Remélem te is olyan jól érezted magad mint én. Szívesen megismételném, persze ha benne vagy te is.-még szép, de nem akarok túl lelkesnek tűnni.
-Szívesen találkozók veled újra.-megfogja a derekam és közelebb húz magához.
-Nem tűnsz túl lelkesnek, ha nincs kedved vagy meggondoltad magad semmi baj.-mi? A fene azt hittem nem szabad az első randi után lelkesnek tűnni mert akkor túlságosan elbízza magát majd.
-Sajnálom! Valahol azt olvastam nem szabad kimutatni a lelkesedést az első randi után mert a pasi elbízhatja magát.-hangosan felnevet de, ahogy meglátja az arcom egyből abbahagyja.
-Istenem olyan édes vagy, nem akartalak kinevetni.-igazából engem is megmosolyogtat ez az egész.
-Jay?
-Hmm?
-Akarom azt a második randit! Nagyon!
-Igen?-húz közelebb magához.
Majd lassan közel hajol hozzám és megcsókol. A szája a számon, nyelvét végig húzza az alsó ajkamon mire én engedélyt adok a nyelvének a bebocsájtásra. Hirtelen elhúzódom tőle de nem a félelemtől inkább a meglepetéstől. Ohh basszus...
-Neked piercing van a nyelvedbe?-bólint majd újra megölel.
-Zavar talán?-megrázom a fejem mert igazából tetszik.
-Lassan megyek, hagylak aludni. Reggel felhívlak rendben? Aludj jól és álmodj rólam.-rám mosolyog és újra megcsókol.
-Jó éjszakát Jay!

Basszus, kezdem elveszteni a fejem ha Jayről van szó. És egyáltalán nem bánom...

A tetovált "szív"      ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️Where stories live. Discover now