1.rész

1.7K 38 2
                                    

-Freya várj már egy kicsit! Beszéljük ezt meg! Ne csinálj őrültséget! Később megfogod bánni!-tőled örülök meg mindjárt! Bár ezt nem mondom ki hangosan!

Legjobb barátom Miller itt kullog a hátam mögött és már vagy 20 perce próbál lebeszélni a szerinte "őrült" tervemről. Én viszont nem tágítok a döntésem mellől.
Ha megbánom hát megbánom, szeretnék egy tetoválást és pont! Az én testem azt csinálok vele amit akarok, ebbe senki nem szólhat bele!

-Tudom, hogy szerinted ez őrültség Miller, de én szeretném és nem akarok ezen tovább vitatkozni veled! Vagy elfogadod és támogatsz vagy nem, ezzel sincs gond de akkor menj el!
-Nem megyek sehova! Veled maradok! Én csak arra kértelek gondold át! Ez örökre rajtad marad majd! Nem tudod lemosni vagy lekaparni ha nem tetszik vagy megunod!
-Nem mondod zsenikém! Ezt én is tudom!
-És abban sem vagyok biztos, hogy neked lehet e ilyet! Előbb meg kellett volna kérdezni a dokit, a szíved...
-Állj! Elég ebből! Erről nem beszélünk, megegyeztünk! Tudom, tudom és tudom!!! Figyelmeztettél, rendes tőled, hogy itt vagy velem és hálás vagyok a támogatásodért, de ez az én életem, az én testem és én ezt akarom. Oké?-Miller felsóhajt de bólint.

Bármit megtenne értem, ahogy én is érte. A mi barátságunk már elég sok mindent át élt. A legrosszabb helyzetekben is számíthatok rá, inkább testvér ő nekem! Nem olyan régóta ismerjük egymást de mégis...elválaszthatatlanok vagyunk.

Mikor 3 éve Bostonba költöztem az egyetem miatt, senkit nem ismertem ebben a városban. Aztán az egyik este a szobatársammal bemenekültünk az eső elől egy bárba. Ott ismertem meg Millert, akiről kiderült, hogy a bár tulaja. Szóval ebben a nagyvárosban az egyetlen támaszom! A szüleim Portlandban laknak, nem vagyunk egy gazdag család de annál jobban szeretjük egymást! Csodás gyermekkorom volt, nem lehet egy rossz szavam se! Mindig támogattak, azt tanulom amit szerettem volna. Rendezői szakon vagyok harmadéves és imádom! Ösztöndíjjal kerültem be az egyetemre így a szüleim válláról legalább ezt a terhet letudtam venni. Egyetemistaként, gondtalan életet éltem egészen 1 évvel ezelőttig.
Az egyik órán rosszul lettem és kórházba kerültem! Miller végig mellettem volt és támogatott! A szívem...

-Megjöttünk!!-Miller hangja ránt vissza az emlékek tengeréből. Felnézek a cégtáblára ami Boston leghíresebb tetoválószalonja nevét hirdeti a "Good Faith Tattoo"
Hmm..jóhiszeműség érdekes név egy szalonnak de hát biztos megvan a maga jelentősége. Nem a neve miatt választottam ezt a helyet, hanem az itt dolgozó tetoválók miatt!
-Biztos vagy benne Freya? Még meggondolhatod magad!
-Biztos vagyok! Menjünk be, gyere!
Kézen fogom Millert és benyitok az üzletbe! A pult mögött egy csinos szőke hajú lány van. A karjai tele vannak varrva és számtalan piercing van a fülében, szájában és az orrában. Nekem kicsit túlzóan sok de nem ítélkezem! Megindulok felé, ő rám mosolyog és teljes figyelmét nekem szenteli.

-Szia! Miben segíthetek?-kérdezi!
-Szia! Van egy időpontom 14 órára Elliothoz!-a lány rám néz és elsápad. Mi a fene? Lemaradtam valamiről?
-A picsába...elnézést egy pillanat, nem neked szólt! Ne haragudj! Jaaayyy...-a fülem, most tuti kiszakadt a dobhártyám. Mi a fenének üvölt!
-Bocsi...annyira sajnálom elfelejtettem telefonálni, Elliot ma nem tudott bejönni dolgozni mert megfázott. Azt hittem mindenkit felhívtam de úgy tűnik Téged kihagytalak! Várj egy pillanatot, kérlek!-elindul hátra a szalon végébe a boxokhoz ahova nem lehet belátni. Pár perc múlva már vissza is tér a pult mögé.
-A főnök mindjárt végez a vendégével, várd meg ha már idáig eljöttél. Foglaljatok helyet, hozhatok nektek valamit? Kávét, üdítőt, vizet esetleg?
-Én nem kérek semmit köszönöm, Miller kérsz valamit?
-Nem, megvagyok köszönöm!-a lány bólint és vissza megy a helyére a pult mögé.

Körülbelül 10 perc telik el mire a hátsó box felől hangokat hallunk. Egy nő és egy férfi jelenik meg, hangosan nevetnek és beszélgetnek. Felkapom a fejem, előbb a nőre majd a férfira nézek. De ami a szemem elé tárul látvány teljesen letaglóz. Többször pislogok hátha csak a szemem űz tréfát velem. A férfi rám emeli tekintetét és megborzongok. Mi a fene? Elaludtam volna?

Ez nem egy srác ez egy görög isten!

A tetovált "szív"      ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora