5.rész

1K 33 0
                                    

Jay

Elég hamar elrepült a hét nagyon sok melóm van amit egyáltalán nem bánok, legalább egy kicsit eltereli a gondolataimat. Ugyanis mostanában csak egy barna hajú, barna szemű lány rabja vagyok. Teljesen megbabonázott mikor legelőször megláttam. Túl rég keltette már fel a figyelmemet egy lány, de Ő, valamiért mégsem tudok szabadulni tőle és ha őszinte akarok lenni, nem is akarok.
Teljesen elégedett voltam a saját kis életemmel mármint a munka, barátok terén. A családom viszont...hah na az kész rémálom. Anyám az egyetlen aki miatt hajlandó vagyok apámat elviselni, de lassan már ez az indok is kevés lesz. Ritkán engedek közel magamhoz bárkit is, de ez a lány....

Sose volt nehéz randiznom és az ágyamba csábítani az éppen kiszemelt lányt. Viszont hosszú évek óta most érzem először, hogy Freya-t nem csak egy éjszakára szeretném. De sajnos elég nehéz eset, túl makacs tele gátlásokkal és félelemmel. Nem enged közel magához, fél tőlem és ennek nem tudom mi lehet az oka. Képtelen vagyok közel kerülni hozzá. Egyetlen randit kértem tőle, amin úgy terveztem bebizonyítom és megcáfolom a rólam vélt elképzeléseit, de hajthatatlan. Muszáj újra látnom őt!

Napok teltek el mióta a szalonban járt, Elliot már jobban van  de annyi munkája van, túl sok a lemaradása így Freyat se tudja behívni egy beszélgetésre a tetoválása miatt. Próbálok segíteni neki és egy két embert átvenni tőle de nekem is megvan a saját vendégköröm így ez mellett nagyon nehéz. Valamit kikell találnom, hogy láthassam!
Halk kopogásra leszek figyelmes mire felkapom a fejem és a box végén Elliot áll és mosolyog mint a tejbe tök.

-Helló haver!-mondja és levágódik a székbe.
-Helló! Mi újság? Végeztél is a vendégeddel?
-Igen, elég hamar meglettünk mert végül csak egy kisebb rajzot akart.-bólintok és folytatom az előkészületeket, kirakok mindent a tálcára és befóliázok minden eszközt mert 10 perc múlva jön a vendégem.
-Csak azért jöttem, hogy szóljak utolértem magam és most már betudom hívni a csajt akiért úgy oda vagy.-kuncogta el magát. Ráemelem a tekintetem vajon ezt honnan a fenéből tudja? Ennyire átlátszó lennék? A fenébe! Jay csak tagadj mindent, nem kell, hogy kombináljanak.
-Nem tudom ez engem mért is érdekelne?-de közben alig várom, hogy megnézzem a dátumot amire behívta Freyat. Sajnos ezzel még várnom kell a műszak végéig mire mindenki haza megy és megtudom nézni Tina füzetében. Ahh az még egy örökkévalóság lesz basszus mire mindenki lelép.
-Nem? Igazán? Akkor azért kérdezted meg 100x az elmúlt 4 napban mióta visszajöttem, hogy mikor tudom behívni? Öregem ne nekem akard ezt a kamu szarságot beadni!-nagyot sóhajtok mert igaza van és mert túl jól ismer hiszen az egyik legjobb barátom nem csak a kollégám!
-Lebuktam, de azért ilyen sokszor nem hoztam szóba, túlzásba ne ess!
-Ez nem túlzás ez az igazság! Most már engem is egyre jobban érdekel ez a csaj aki így megfogott! Mesélj, ahogy mondják csupa fül vagyok!-mosolyodott el és türelmesen várta a válaszom.
-Nehéz eset! Képtelen vagyok a közelébe férkőzni, pedig azt is felajánlottam, hogy megcsinálom a tetoválást neki, de Ő ragaszkodik hozzád. Addig alacsonyodtam, hogy a telefonszámát is kinéztem az adatbázisból és írtam neki. Egy két üzenetet váltottunk de ennyi.  Elhívtam randizni is, de lekoptatott!-sóhajtok fel, ahogy a mondandóm végére érek.
-Azta a nagy Jay-t lekoptatták?! Egyre szimpatikusabb ez a csaj nekem! Nem szoktál hozzá az elutasításhoz, de válaszolj őszintén nekem. Egy numerára akarod vagy valami többre?
-Menj a picsába!-de igaza van, rosszul esik az elutasítása. Őszintén mit vártam, nem ismer, csak a külső alapján ítélkezik gondolom. Azt hiszi csak megakarom fektetni?
-Válaszolj Jay!-ismerem Elliotot túlságosan is jól és ha most bevallom, hogy minden gondolatom a lány körül forog ezzel fog szekálni. De nem szégyen ha tetszik valaki nem igaz? Túl régóta nem engedtem közel magamhoz senkit és ebből elegem van. Ahh....nagy levegő csak mond ki, gyerünk.
-Többre! De elérhetetlen, próbálkoztam már mindennel!
-De nem eléggé azt hiszem! De talán tudok segíteni, nem olyan régen beszéltem vele és holnap bejön. Ne add fel ha igazán akarod őt! Viszont most megyek még rajzolnom kell. Majd beszélünk!-ez most komoly? Semmi cikizés, semmi megjegyzés? Hmm talán még mindig beteg.

De ennyi baj legyen, a holnap lesz az én napom! Addig innen el nem megy amíg nem mond nekem igent!

A tetovált "szív"      ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora