Dedykacja
Tą książkę dedykuję 8 letniej Julii Natalii... tej która marzyła o napisaniu swojej książki. Oraz mojej Kuzynce Zuzannie...
WAŻNE!!!!
(PRZED PRZECZYTANIEM OPOWIADANIA ZAPOZNAJ SIĘ Z TYM)
W tej opowieści chcę pokazać że wyjście z zaburzeń odżywiania to nie taka łatwa droga jakby się zdawało ORAZ opowiadanie zawiera opis i sposoby na głodzenie się. Są też opisy gdzie Lili się tnie i ma próbę samobójczą. WIĘC JEŚLI NIE CZUJESZ SIĘ NA SIŁACH LUB BORYKASZ SIĘ Z TAKIMI PROBLEMAMI PROSZĘ NIE CZYTAJ TEGO. A JEŚLI MASZ PROBLEM MOŻESZ ZDAZWONIĆ NA TAK ZWANY TELEFON ZAUFANIA.
TELEFONY ZAUFANIA:
Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży: Dedykowany dla dzieci i młodzieży w wieku do 18 lat. Numer telefonu to 116 111. Jest to bezpłatna, całodobowa linia wsparcia, gdzie specjaliści słuchają, udzielają porad i pomagają w rozwiązywaniu problemów, takich jak przemoc, samotność, trudności w szkole, czy problemy emocjonalne.
Kryzysowy Telefon Zaufania 116 123: Jest to ogólnodostępny numer telefonu, który można wybrać w przypadku kryzysu emocjonalnego, poczucia bezradności, czy potrzeby rozmowy. Numer telefonu to 116 123 i jest dostępny od 14:00 do 22:00, 7 dni w tygodniu.
Telefon dla dzieci i młodzieży, rodziców i nauczycieli "Linia Dzieciom": Skierowany do osób, które potrzebują wsparcia w sytuacjach trudnych, takich jak przemoc, molestowanie, problemy w rodzinie czy trudności emocjonalne. Numer telefonu to 800 080 222, a linia jest czynna codziennie całą dobę.
Niebieska Linia: Ta organizacja non-profit oferuje bezpłatne wsparcie i porady psychologiczne dla osób doświadczających przemocy domowej. Porady są dostępne telefonicznie pod numerem: 800 120 002
Nagle sami: Telefon Wsparcia Fundacji "Nagle Sami", dla osób w żałobie. Wsparcie można uzyskać pod numerem: 800 108 108.
Centrum Wsparcia dla Osób Dorosłych w Kryzysie Psychologicznym: Bezpłatna pomoc dostępna jest 24/7 pod numerem telefonu 800 70 22 22. Centrum Wsparcia oferuje również możliwość skorzystania ze spotkania online z różnymi Specjalistami i Specjalistkami.
Telefon dla Rodziców i Nauczycieli w Sprawie Bezpieczeństwa Dzieci: Telefon prowadzony przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, dostępny bezpłatnie od poniedziałku do piątku, w godzinach: 12.00 do 18.00, pod numerem: 800 100 100.
WSZELKIE OPISY GŁODÓWEK ITP. SĄ W 100% PRWDZIWE I WZIĘTEZ Z PRAWDZIWYCH PRZEŻYĆ.
ZAPRASZAM DO CZYTANIA <3333
CZYTASZ
Jednak Nie Był Taki Idealny [ZAKOŃCZONE]
Teen FictionLilianna to dziewczyna, która kocha motoryzacje. Dwa kółka to definicja jej domu. 16-latka marzy o braniu udziału w nielegalnych wyścigach. Ale w te wakacje musi odłożyć marzenia na bok, ale czy na pewno? Dziewczyna jedzie na wycieczkę po Europie j...