Miután abba tudtam hagyni, a sírást felálltam, a földről, s magamra ráncigáltam, a földön heverő fehérneműimet. Aztán lassan, az ajtó felé lépkedtem, amit aztán ki is nyitottam. Körbe néztem, a hatalmas folyosón de, egy lélek nem volt sehol sem, ezért amilyen gyorsan csak tudtam, a kijárat felé kezdtem el rohanni.Mikor meg pillantottam, az udvart hatalmas kő esett, a szívemről, azt hittem megszabadulhatok innen, azt hittem haza juthatok, de, a remény hamar elillant ugyan is oldalból valaki le térített, a földre.
Nyöszörögve feküdtem, az elrablóm alatt, aki nehéz testsúlyával, a földre szorított.
- Hová készültél tündér bogár? - Jobb kezével szorította fejem fölé, a csuklóimat, bal térdével pedig leszorított, az alhasamnál fogva.
- Eressz el! - Sikoltoztam, s keservesen sírtam.
- Haza akarok menni kérlek szépen engedj el - Könyörögtem neki, de mindhiába nem hatotta meg, a dolog.- Mit nem értel azon, hogy, az enyém vagy? Hmm? - Hajolt közelebb arcomhoz.
- Ha nem viselkedsz be doblak, a Clubbomba, s riszálhatod, a formás kis segged, a férfiaknak, akik aztán jól megerőszakolnak, ezt szeretnéd? Válaszolj! - Emelte fel hangját.- N... Nem - Nyögtem ki sírós hangon.
- Akkor viszont szót fogadsz, és nem nehezíted meg, a dolgomat értetted Cicám?
A férfi szemébe néztem, s egy aprót bólintottam, ő pedig végre valahára leszállt rólam. Egy egyszerű mozdultnál fogva felrántott, a földről, de olyan erővel, hogy elvesztettem, az egyensúlyomat, ezért, a mellkasának ütköztem.
Széles vállai megfeszültek, két erős karjával pedig körbe ölelt, s kapott fel ölébe.
- Ha mégegyszer szökni próbálsz meg tudod mi, az, a fájdalom - Nézett rám jéghideg tekintetével.
A gyomrom össze rándult, a torkomban pedig, egy hatalmas gombóc keletkezett, a szememet pedig könny fátyol borította el. Erősnek akartam tűnni, de egyszerűen ebben, a helyzetben lehetetlennek tűnt. Egy idegen férfi fogva tart, semmit sem tudok róla, hogy mi, a neve? Hány éves? Házas? Vagy szingli? Egyszerűen semmit sem tudtam...
- Vedd fel - Dobott elém, egy hatalmas fehér pólót, amit, én hezitálás nélkül magamra kaptam.
- Éhes vagy? - Guggolt le elém, s egy vörös tincsemet, a két ujja közé fogott.Válaszképpen nemlegesen megráztam, a fejem.
- Kérlek engedj el... - Suttogtam alig hallhatóan.
Lassan felemeltem, a fejem így, a férfi ideges vibráló tekintetével találtam szembe magam.
- Utoljára mondom el! - A falnak lökött, s egész tesesúlyával rám nehezedett.
- Mostantól, az én kurvám vagy, aki mindig végre hajtja amit kérek - Ezt mind üvöltve, mondta, az arcomba.- Nem vagyok kurva! - Préseltem ki magamból.
- De igen, az, én kurvám! Akit minden egyes nap használni fogok - Pofozott fel, én pedig némán sírva elfordítottam, a fejem.
Erősen össze szorította állkapcsom, ezzel kényszerítve, hogy, a szemébe nézzek.
- Tudd hol, a helyed - Morogta, majd ellökve magától, magamra hagyott, a szobában.
Zokogva, a földre rogytam, és most már be kellett látnom elillant, a reménységem. Soha nem fogok megszabadulni ettől, a férfitól.
KAMU SEDANG MEMBACA
Te más vagy ~Tom Kaulitz.
RomansaMeghaltak, a szüleim, egy szörnyű balesetben, így minden rám, és a testvéremre szakadt. Én irányítok mindent, és imádom! Az emberek félnek, a nevem hallatán. A nevem Tom Kaulitz 25 - éves vagyok, és szingli. Hatalmas felelősség szakadt, a nyakamba...