Mi Történt Köztetek ?

426 20 6
                                    

Ebben, a részben 🔞 van tényleg, az olvassa el aki bírja, az ilyen jellegű könyveket!

Három héttel később :

Egy nagyot ásítva keltem ki, az ágyból, s mentem le, a konyhába. Meg ittam , egy pohár narancs levet, majd hallottam Tom dolgozó szobájából női hangot ki áramlani.

Lassan lépkedtem, az ajtó felé, ami résnyire nyitva volt, így tisztán láttam, hogy Caterina ül Tommal szemben, és beszélgetnek . Dühös voltam, hogy Tom már megint, ezzel, a repedt sarkúval enyeleg. Csendesen vissza tipegtem, a szobába, és vártam Tomra, most meg tanítom viselkedni.

TOM SZEMSZÖGE :


Miután Caterinával megbeszéltem, a pénzügyi dolgokat, Felmentem Ruby - hoz. Aki, az ágy szélén ült fehér neműben, amikor meg látott, egyből elém sétált, s csókolt meg.

- Nem jössz velem fürdeni? - Suttogta fülembe, s harapta be fülcimpámat.

- De igen - Mormogtam, s markoltam bele formás fenekébe.

A fürdő szoba ajtót bezártam, majd Rubyra pillantottam, aki már meztelenül állt előttem, s kontyolta fel hosszú vörös haját. Kecsesen elém sétált, és levette rólam, a felsőt.

- Hmm... tündér bogár mi van veled? - mosolyodtam el, s a derekát kezdtem el simogatni.

Nem válaszolt csupán gatyámba bújtatta apró kezét.

- Fürdeni kéne nem baby? - Kérdeztem, de nyilván nem akartam, hogy abba hagyja, ezt, az egészet.

Lassan letérdelt elém végig, a szemembe nézett, s húzta le rólam boxeremet. A farkam már, az arca előtt ágaskodott, nem húzva, az időt marokra fogott, s vette be a hosszamat, a szájába. Olyan gyorsan kezdte el csinálni, hogy hirtelen, az egyensúlyom is megingott, muszáj voltam, az előttem lévő falnak megtámaszkodni.

- Ahh Ruby mit művelsz velem? - Túrtam bele hajába, ami így szét csúszott, és nyomtam, egy kicsit lejjebb, a farkam, a torkán. Rubyra pillantottam, amit nem kellett volna, ugyan is, ahogy, a szája kényesztetett engem valami elképeztő látvány volt.

- Ez az baby..... El fogok élvezni - És éreztem, ahogy egyre jobban közeledek, a kielégüléshez, de hirtelen minden tévékenységét abba hagyta.

- Most mi van? - Néztem le rá.

- Mi van közted, és Caterina között?

- Semmi Ruby - Nevettem fel kínomban , ugyanis, a farkam szét akart durrani.

- Válaszolj Tom! - Nyalta végig hosszamat.

- Ne csináld, ezt velem - Nyögtem fel, mert marokra fogott, s verni kezdte szét kínzott szerszámomat.

- Hát jól van - Nézett rám gúnyosan, és abba hagyta megint.

- A francba Ruby! Szét fog durrani, a farkam - Kiáltottam fel.

- Válaszolj, akkor! - Csókolt rá férfiasságomra, s golyóimat masszírozta.

- Ahh jesszus... Ne hagyd abba kérlek - hunytam le szemeimet.

- Akkor válaszolj! Most! - Nézett rám, s ismét szájába vette, a kis barátomat.

- Esküszöm semmi nem történt, csak vissza adta, a pénzt amivel tartozott - Nyögtem fel, és markoltam bele hajába, és dugni kezdtem száját 5 - mp ennyi kellett, s a csúcsra értem, ő pedig élvezettel nyelte le élvezetem  bizonyítékát.

- Soha többé ne csináld, ezt velem - Rántottam fel, a karjánál fogva, és csókoltam meg.

- Esküdj meg, hogy nincs köztetek semmi! - Húzódott el tőlem.

- Esküszöm baby! - Emeltem fel, a fenekénél fogva, a derekamra, s le ültem vele, a WC - tetejére.
- Le zárhatjuk, a témát tündér bogár?

- Le - Forgatta meg gyönyörű szemeit.

- Akkor, lovagolj meg baby - Csúsztattam belé félig  merev farkam, s paskoltam meg fenekét.

Elkezdett mozogni ringatta, a csípőjét előre - hátra. A kontyba tűzött haja teljesen szét csúszott. A hajába temettem arcomat, s beszippantottam finom illatát. Imádtam, az illatát, a puha bőre érintését egyszerűen mindenét. Szerelmes vagyok életemben először.

Te más vagy ~Tom Kaulitz. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin