Meddig Tart A Büntetésem ?

319 16 5
                                    

Ruby szemszöge :

Ki akartam rohanni, a szobából, de Tom vissza rántott, s a falnak szorított.

- Hová akarsz menni baby? - Hajolt nyakam ívébe, s dörgölte hozzám alsó testét.
- Féltékeny vagy igaz? - Nézett szemembe.

Nem válaszoltam csupán elfordítottam fejem, s próbáltam kirántani karom, a szorításából.

- Válaszolj különben előtted fogom megdugni - Szorította össze állkapcsom, s kényszerített, hogy, a szemébe nézzek.

Válaszként, egy aprót bólintottam, ő pedig ajkaimra hajolt. Izmos karjával át ölelt, s húzott teljesen magához.

- Azt akarod , hogy csak, a tiéd legyek tündér bogár? - Nyúlt vizes trikóm alá, s markolt bele bal mellembe.
- Azt akarod, hogy csak téged dugjalak meg? - Suttogta fülembe, s csókolt bele nyakamba.

- Kérlek Tom...hagyd, ezt abba  - Próbáltam ellökni magamtól.

- Válaszolj Ruby - Kapta le magáról, a törölközőt, így már meztelenül állt előttem.
- Hallani akarom - Rántott magához, s nézett szemembe.

- Nekem nem kellesz - Néztem szemébe.

- Akkor, miért jöttél utánam? Hmm? - húzta végig kezét, a combomon.
- Át látok rajtad baby - Kapott fel derekára, s nyomott neki, a falnak.

Farkas szemet néztünk, és, én voltam az aki meg törte. Szájára tapadtam, s kulcsoltam rá lábaimat. Az ágyhoz sétált velem, ahová le is fektetett.

- Nem fekszem le veled - Tettem mutató ujjam szájára, ezzel megakadályozva, hogy meg csókoljon.

- Meddig tart, a büntetésem baby? - Hajtotta le sunyin, a fejét.

Mellkasára tettem kezem, s toltam el magamtól.

- Külön szobába akarok aludni - Álltam fel, s sétáltam oda, az ajtóhoz.

- Arról volt szó, hogy nem fekszel le velem, nem arról, hogy külön alszol .

- Ezek után nem akarok veled, egy ágyban aludni.
- Szólj Catarinának, ő szívesen alszik veled, sőt le is szop téged nem igaz? - néztem rá gúnyosan.

- Nem mész te sehová! - Emelte fel hangját .

- Nem te mondod meg!

- Ne akard..... - Itt csendben maradt, és vett, egy mély levegőt amit aztán ki is fújt.
- Alszok, a földön így megfelel?

- Megfelel - Mosolyodtam el.

Tom meg ágyazott magának, a földön, én pedig befeküdtem, az ágyba.

Nem bírtam aludni annyi minden kavargott bennem, kegyetlen érzés volt látni más nővel, bekellett látnom féltékeny vagyok... A fal felé voltam fordulva, amikor arra lettem figyelmes, hogy, valaki be fekszik mellém, az ágyba, s hideg kezét, a pólóm alá bújtassa, és cirógazni kezdi, a hasam.

- Nem bírok nélküled aludni - Suttogja fülembe, s apó csókot nyom , a fülem mögé.

- Vedd le rólam, a kezed, és hagyj békén - húzódtam, az ágy szélére.







Te más vagy ~Tom Kaulitz. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin