נקודת מבט אבישג:
שאר היום עובר בחצי עצבים חצי עייפות.
"בואי אבישג אני רוצה לקנות אוכל" בתאל, החברה הכי טובה והיחידה ששרדה אותי מכיתה א, מנג'סת לי.
"בסדר, חופרת. בואי" אנחנו יוצאות מהכיתה, אבל אז העיניים שלי חושכות. פשוטו כמשמעו.
"עוד פעם?" אני צורחת על אחי אבי שיושב ליד חדר המנהלת בפנים חסרות סבלנות.
"אל תתערבי אבישג" הוא אומר בזעף.
"לא להתערב? אין בעיה חתיכת חמור. לא נתערב גם לא כשאבא יתן לך מכות בבית על זה ששוב משעים אותך" אני לוחשת לו בארסיות.
"שתקי! לא כל העולם צריך לדעת מה קורה לנו בבית " הוא מעיף מבט מוטרד סביב.
"אני לא כל העולם" נעלבת בתאל.
"הוא לא דיבר עלייך מטומטמת". אני מתעצבנת. "אתה יכול להסביר לי מה קרה הפעם?"
"רבתי מכות עם מישהו מיב" הוא אומר בפנים משועממות.
"אתה מה?" אני צועקת ותופסת בראשו. "תגיד לי אין שכל בדבר המכוער הזה? אין?"
"הוא אמר שהוא מת לזיין אותך רק כדי להראות לי מי השולט" הוא אומר בעצבים.
הכעס נבנה בתוכי כמו חומה. "מעניין. מי זה?"
"אבישי כהן מיב4"
"הוא בכיתה שלי! לא אני ארצח את הבן שרמוטה הזה" בתאל צורחת.
"לא לא, בתאל סתמי. אני אסדר את זה שעד סוף היום הוא לא יוכל לדבר יותר וגם לא לזיין יותר"
"למה?" אבי שואל.
"אה" אני מחייכת חיוך מרושע."כי הזין שלן יהיה תקוע לו עמוק עמוק בגרון".-
"אבישי! שמעתי שאתה רוצה לצאת איתי לדייט" אני חוסמת לו את המעבר בכניסה לשירותי גברים.
"זה דחוף אבישג? אני מת להשתין" הוא אומר בקפיצות קלות.
"אה.. לא. קח את הזמן." אני אומרת בנחמדות, דוחפת אותו לכניסה לשירותים ומנחיתה אגרוף ישר בפניו.
"למה זה?" הוא שואג.
"לכיף שלי. שמעתי שאתה מדבר עלי קצת לא יפה מאוחרי הגב שלי. זה צורם לי אבישי" אני אומרת בתמימות ומנחיתה אגרוף שני.
"זה היה בצחוק מטומטמת! מה את לוקחת כל דבר ברצינות?" הוא מביט בי בזעם.
וריד של זעם מתנפח לי במצח. לא מספיק שלבחור יש אפס כבוד בדיבור שלו, הוא גם מעיז לומר שזה בצחוק?
אני שולחת ברכייה היישר למפשעה שלו, והוא צורח כמו בחורה.
"גם זה היה בצחוק, מטומטם. למה אתה לוקח כל דבר ברצינות?" אני מחייכת חיוך ציני ושולחת את היד שלי לעוד אגרוף.
אבל היד שלי נעצרת על ידי זרוע חזקה מאחורי.
YOU ARE READING
אהבה של תלתל
Romansa"מה אתה חושב שאתה עושה?" אני צורחת על דניאל ברגע שאני מגלה שזה הוא שתפס את זרועותיי. "תרגעי, אבישג. שלא תסתבכי" הוא אומר לי בפנים רגועות. "מה אתה מתערב? תעוף מפה" אני משחררת את זרועותיי מהאחיזה שלו. "מה הוא עשה לך? למה את רבה מכות?" הוא שואל באותו מ...