פרק 10

20 3 3
                                    

נקודת מבט דניאל:
"כוסאמאמק ראבקערס!" איתן לידי דופק קללות כבר במשך חמש דקות.
"שפאקינג תזדיין לי מהחיים כבר" הוא ממשיך ואני עדיין מתעלם, החלטה נועזת.
הוא סוטר לי על העורף. "אתה יכול לענות לי מה אני עושה? חתיכת ילד זין לא מועיל"
עבר שבוע מאז שאני בנתניה, הכרתי את הדביל הזה שפה לידי ואיכשהו נכנסתי לחברה, שלא לציטוט: "אמרתי לך שאתה תמצא חברים מתוקי! אבא שלך דואג שתלך למקומות שאין בהם סנובים" נאמר מפי מנבאת העתידות אימי היקרה.
"אתה מבין שאני נתקע עם הכיתה שלהם עכשיו במשך יומיים למשחקים? מה עשיתי? למה נגרם לי הצער הזה?" הוא מתנשף "אחי. בוא ניסע הערב לקבר רחל. אני מתחנן אליך.  אני בטוח שאתה עם הקדושה שלך תצליח להעביר את רוע הגזירה" הוא עומד מולי בפנים של ילד תמים בבר מצווה.
"איתן, יש לי בתיק אקסל. קח, תשתה, תרגע. תדבר ברצינות ואני אענה לך" אני אומר לו וממשיך לגלול בטיקטוק שלי.
"למה אף אחד לא נתקע עם האקסית שלו אבל אני כן? למה? שתזיין לי את השכל יומיים? בגללה יהיו לי ביצועים גרועים! גם עוד לא פתרנו את למה נפרדנו בכלל" הוא אומר בעילגות.
"אחי אתה מוכן להרגע? כולה בחורה. לא תפגשו והכל בסדר" אני נעצר כשבא מולי סרטון של הבחורה שמשגעת לי את הראש כבר שבועיים.
היא עומדת בחזיית בקיני וחצאית חוף, לידה החברה שלה, זאת שאני לא זוכר אף פעם את השם שלה, והם רוקדות שיר טרנדי.
בחיי, מי הסכים לה להעלות את עצמה ככה?
"את מדי יפה בשביל כל הקקות ברשת.." אני ממלמל בזעף.
"מי זו?" איתן מזנק מהשולחן מולי כדי לקחת את הטלפון.
"תעיף את היד המטונפת שלך" אני יורה בו מבט מלא חיצים ומקליק לייק לסרטון.
בגלל שאני מזוכיסט אני נכנס לתגובות והעיניים שלי שורפות מרוב עצבים.
'לא מאמין שהדבר הזה כבר לא שלי' אני קורא תגובה משם משתמש אבישי. רגע, זה האבישי??
אני צופה בתגובה של אבישג שלא איחרה לבוא,
'כבר לא שלך? בוא נודה קבל עם ועדה שהדבר הזה בחיים לא היה שלך'
'אני לא אפתח את זה לדיון' הזין הזה אומר.
"בן שרמוטה אין לו בושה" אני מגביר את הקול מהודעה להודעה.
"אחי משעמם לי. תראה לי את הסרטון" אני מפנה אליו את המסך "מרוצ- " אני נקטע בשאגה.
"זה בכוונה? אתה עושה לי בכוונה ילד זין? אני במשך שעה מקלל את הבחורה ואז אתה מראה לי אותה בבגד ים? זה חבר זה?" איתן מתנשף.
ממש לא אחי. הוא מדבר על אבישג?
"על מי אתה מדבר?" אני ממהר לשאול.
"על בתאל על מי" הוא מקטר.
"אתם אקסים אחי?" חיוך עולה על פני לדמיין את השניים האלה.
אבל אור מבזיק במוחי. רגע, אם הכיתה של בתאל זכתה, זו גם הכיתה של אבישג!
אני שולח לה הודעת וואטספ מהירה:
דניאל: 'למה לא אמרת לי שהכיתה שלך זכתה לבוא לטיול?'
התשובה שלה מהירה:
אבישג: ' כי זה לא זכיה. מכריחים אותי ללכת לחרא הזה'
אני מחייך.
דניאל: 'אז את באה?'
אבישג: 'אני צריכה לשאול את אמא שלי'
אין לה אלוהים לילדה הזאת. ולי אין מה להגיב.
דניאל: 'תעדכני '

אהבה של תלתלWhere stories live. Discover now