Herkese merhaba arkadaşlar. Bayram nasıl gidiyor. Umarım keyif alıyorsunuzdur. Biz misafirlerden başımızı kaşıyamıyoruz. Bölümün yarısını yazmıştım zaten diğer yarısını gece arası yazmaya çalışıp bitirdim. Umarım seversiniz. Keyifli okumalar!
***
Akasya aldığı habere o kadar şaşırmıştı ki ne söyleyeceğini bilmiyordu. Alya'nın yüzüne telefonu kapattıktan sonra karşısında ki kızı baştan aşağıya süzmeye başladı. Laboratuvarda şirketin sahibinin kızının olduğunu kendisi dahil firmada ki herkes biliyordu. Şimdi karşısında ki kız laboratuvar sorumlusu olduğunu söylüyordu. Fark ettiği şeyle gözleri iyice büyüdü. Emin olmak için; "Yani Mehmet beyin kızısınız!" diye sormuştu. Efnan anlam veremediği bir şekilde karşısında ki kızı kendine yakın hissetmişti.
"Evet, Mehmet beyin kızıyım."
"Adım ne demiştiniz?" Akasya meraklı bir şekilde öne doğru eğilirken şiş göbeğiyle çok sevimli görünüyordu.
"Efnan! Siz de Akasya Hanım olmalısınız?" Akasya Efnan her konuştuğunda rüyalara dalmak istiyordu. Kızın melodi gibi çıkan sesi, naif konuşması hamile olan genç kadına ninni gibi geliyordu. Gözleri dalgınlaştığında Efnan Akasya'nın dalgınlaştığını görünce "İyi misiniz?" diye sordu.
"Efendim?"
"Gözleriniz kapanıyordu, iyi misiniz?" Efnan genç kadın için endişelenmişti. Akasya'nın oturmasını sağlarken etrafa su alabileceği bir şey var mı diye bakınmıştı. Gözüne seranın köşesinde ki sebil takılınca oraya doğru ilerleyerek bir bardak soğuk su alıp Akasya'nın yanına döndü. Elindeki suyu genç kadına içirirken "Daha iyi misiniz?" diye sordu.
"Teşekkür ederim." Genç kadın elindeki bardağı kenara bırakırken yeniden Akasya'ya bakmıştı.
"İmzalanacak belgeler varmış, Ahmet Bey burada olmadığı için imzaları ben atacağım."
"Belgeler masanın üzerindeydi, siz bakarsanız." Akasya kıza ileride ki camla kaplı olan bölmeyi işaret etti. Küçük bir alandı, içinde orta boy bir masa ve döner sandalye ve masanın önünde iki tekli sandalye vardı. Hava çok sıcaktı ve Efnan hamile bir kadının böyle bir sıcakta çalışmasından hoşlanmamıştı.
"Doğum iznine ne zaman ayrılacaksınız?" Efnan birden aklından geçen şeyi soruvermişti.
"Daha var, ben iyiyim sonuna kadar çalışacağım." Efnan onaylamasa da kadının kararlı olduğunu görebiliyordu.
"Neyse kendinizi fazla yormayın. Ben belgeleri imzalayayım." Genç kadın gösterilen yere geçerken sandalyeyi çekip oturmuştu. Babasından öğrendiği bir şey varsa o da asla okumadan hiçbir belgeye imza atmamasıydı. Dosyaları alınacak listesini dikkatle incelerken Akasya tarafından izlendiğinin farkındaydı.
Akasya genç kadını dikkatle izlerken cebindeki telefonu çıkararak gizlice genç kızın fotoğraflarını çekmeye çalışıyordu. Hamile haliyle şekilden şekile girerken Efnan başını kaldırmasıyla genç kadın hızla telefonu kulağına götürmüştü. Bakışlarını kaçırarak etrafa bakınmaya başladığında bir yandan da Efnan'a kaçamak bakışlar atıyordu. Genç kadın o kadar sevimli görünüyordu ki Efnan hafif gülümsemişti.
İmzaları atarak belgeleri eline alıp bölümden çıkan genç kız Akasya'nın yanına gelerek dosyayı ona uzatmıştı.
"Başka imzalanacak bir şeye var mıydı?" Akasya dosyayı inceledikten sonra "Şimdilik yok, teşekkürler." Genç kadın başını sallayarak "Ben artık gideyim, size kolay gelsin. Bir ihtiyaç olursa haber edersiniz," dedi.
"Ahmet gelmeyecek mi?" Efnan genç kadının Ahmet'i sormasıyla duraksamıştı.
"Ahmet Bey şu anda şehir dışında. Yarın işinin başına olacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM KALPLER
Ficción GeneralSevdiği tarafından ihanete uğrayan genç adam kalbini aşka kapatarak kariyerine odaklanmıştı. yıllar sonra bir aile kurmak istediğinde geçmişi peşini bırakmamaya yemin etmiş gibi sürekli karşısına çıkıyordu. Ahmet için griler yoktu. Onun için her şey...