Yalı Çapkını Alternatif 30. Bölüm

1K 62 20
                                    

AÇIKLAMA: Taslaklarımı sonunda bitirdim. Planlarıma göre 35'te sezon finali yapacağız :D

(Bu arada bu bölüm Tarık dahil oluyor ama tipini dizideki gibi betimlemedim, daha çok bu sezonki Akın gibi düşündüm. Benim yaratacağım Tarık'a o tip daha bi uyumlu olur diyorum ama Saffet aynı)

İyi okumalar :)

Seyran onu saran kişi tarafından taşınarak dışarı çıkarılmıştır. Hala tüm gücüyle çığlıklar atıp tekmeler savurmaya devam ediyor yine de gücü yetemiyordur. Birilerinin onu görmesi, yardım etmesi için çırpınsa da kimsenin dikkatini çekemiyordur. Barın önünden biraz uzaklaştıktan sonra en sonunda etrafındaki eller gevşer ve onu yavaşça yere bırakır. Seyran, öfkeyle arkasına dönüp kim olduğuna bakar.

+FERİT!!?

-Selam (sırıtarak)

Seyran sertçe Ferit'in omzuna vurur.

-AHH!

+Sen gerizekalı mısın Ferit? Ödümü kopardın.

-Uff Seyran yine elimi tükürük yapmışsın hep.

(elini Seyran'ın üstüne siler. Seyran, eline vurur. Seyran, Ferit'in dağılmış yüzünü görünce ona öfkesini diri tutamıyordur.)

+Bu yüzünün hali ne böyle? Kaç kişiyle kavga ettin sen?

Ferit, yüzündeki kanların birazını silip:

-Önemli değil ya, ben kaşındım zaten biraz. Senin ne işin var burada bu saatte?

+Sen çağırmadın mı beni? Konum atmadın mı geleyim diye? Neyini sorguluyorsun?

-Iıı... ben nerden bileyim gerçekten çıkıp geleceğini, bilsem getirir miydim seni buraya? Bu kadar önemli mi konuşacağın şey?
(Ferit'in kafası yeni çalışmaya başlar ve Seyran'ın başının belada olabileceğini düşünüp endişelenir.)

Bir şey mi oldu Seyran? Biri bir şey mi yaptı sana?

+Ay hayır, önemli bir şey değildi gel dedin geldim işte. (Bardan tuhaf tipler çıkmaya devam ederken) Senin ne işin var asıl böyle iğrenç bir yerde?

-Öylee kafa dağıtmak için iyi oluyo bazen...

Seyran, Ferit'in suratındaki yaralar ve akan kanlar yüzünden buraya neden geldiğini bile unutmuştur. Ferit'le konuşmak için yüzünün daha az perişan halde olmasını tercih eder.

+Ferit bu böyle olmaz gel benle.

-Nereye?

+Gel dedim.

Seyran taksi çağırırken Ferit Abidin'i arar ve Seyran'la olduğunu söyler. Abidin Ferit'in güvende olduğunu düşününce gider. Ferit'le Seyran taksiye binerler.

(alaycı yüz ifadesiyle)
-Nereye kaçırıyorsun beni Seyran?

(gözlerini devirir)
+Gidince görürsün.

Ferit, nereye geldikleri hakkında hiçbir fikri olmadan Seyran'ın peşine takılmıştır. Seyran'la bir apartman dairesinin önüne gelirler. Seyran çantasından anahtar çıkarıp içeri girer. Ferit kafası karışık şekilde Seyran'a bakar.

+Girsene.

-Seyran burası neresi?

+Burası benim evim.. Ben artık burada yaşıyorum. Yani sınıftan iki arkadaşımla beraber kalıyoruz.

-Ne!? Neden?

+Gel içeri konuşuruz.

Ferit, içeri girip elini yüzünü yıkamaya gider. Seyran, Ferit'in yaraları için bir şeyler arıyordur. Ferit geldiğinde ona evden kendi isteğiyle ayrıldığını, arkadaşlarıyla eve çıkmak için evi terk ettiğini söylese de Ferit'i inandıramıyordur.

YALI ÇAPKINI - EN BAŞA DÖNÜLMELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin