Yalı Çapkını Alternatif 32. Bölüm

1.2K 74 16
                                    

AÇIKLAMA: Önceki bölümü erken yazınca bir tembellik çöktü. Buyrunuz yeni bölüm:) Roket takımı seyfosu... Belaya hazır olun hem de çifte belaya... Jessie ve James Seyro ve Fero... Hep partners in crime seyfer izlemek istemişimdir nasip etmeyenler utansın :')

İyi okumalar :D

Kazım rezidanstan çıkar çıkmaz doğru Korhan yalısına gelmiştir. Kapıdan girmek isterken güvenlikler içeri almaz ve bağıra çağıra içerden birilerine sesini duyurmaya çalışır. En sonunda güvenlikler Latif Efendi'yi arar ve o da Halis Ağa'ya durumu anlatır. Halis Ağa Kazım'ın hem derdini merak ettiği hem de kapısının önünde rezillik çıkarmasını istemediği için, içeri almalarını söyler.

Kazım içeri girer ve İfakat direkt karşısına dikilir.

+Yaka paça kovulduğunuz yere gelmeye sizin bile yüzünüz olmaz sanıyordum ama yanılmışım. Ne oldu, niye geldiniz?

-BENİM MUHATTABIM SİZ DEELSİNİZ İFAKAT HANIM. AĞAN GELSİN, ONUNLA KONUŞUCİM... HALİS AĞAAAA BANA HESAP VERİCİ!! HEPİNİZZZ BANA HESAP VERİCİNİZ!

+SİZ KİMSİNİZ DE AĞAM SİZE HESAP VERSİN? BU NE CÜRET BU NE HADSİZLİK!

İfakat'in lafının üzerine Halis Ağa aşağı iner.

Halis: Ne oluyor Kazım? Ne istiyorsun yine?

Kazım: Ne mi istiyim? Ne mi istiyim? Adalet istiyim Halis Ağa adalet!

Halis: Uzatma da anlat nedir senin derdin? Ne diye yine eşkıya gibi geldin evime?

Kazım: Ağam.. Getmişsiiz, benim bacak kadar kızımı kandırmışsız, sözleşme imzalatmışsıız! Zırnık almici yazdırmışsıız sözleşmeye! Hak mı, reva mı bu Halis Ağa!?

Halis: Derdin yine her zamanki gibi para yani. Kapıma dayanıp bunun için mi yaygara çıkardın? Her aç kaldığında kapıma gelip havlayacak mısın böyle?

Kazım: AĞAAA! AĞAAAA! HEM SUÇLUSUUUZ HEM GÜÇLÜÜ!! SİZİN TORUNUNUZ BİNBİR TÜRLÜ BELA GETİRDİ BENİM KIZIMIN BAŞINA.. KIZIM HAKKINI ALAMİCİ Mİ? BU MUDUR SENİN ADALETİN HALİS AĞA? BU MUDUR SENİN AĞALIĞIN?

Halis: HÖSTTT KÖPEK! SENDEN Mİ ÖĞRENECEĞİM ADALETİ, AĞALIĞI? KİMSE KIZINA ZORLA BİR ŞEY İMZALATMADI. KENDİ İSTEDİ, KENDİ İMZALADI.. KIZIN SENİN GİBİ ÜÇ KURUŞA ŞEREFİNİ, NAMUSUNU SATAN BİRİ DEĞİLMİŞ DEMEK Kİ!! PARAYA İMAN EDEN BABASI GİBİ DEĞİLMİŞ!!

Kazım: DOĞRU KONUŞ AĞAAA BU PARA PUL MESELESİ DEĞEL! BU HAYSİYET, ONUR MESELESİDİR! SİZ BİZİM ONURUMUZU, GURURUMUZU ÇİĞNEDİİZ! HAKARETLER ETTİİZ, HOR GÖRDÜÜZZZ...ELE GÜNE REZİL ETTİİİZ BİZİ.. BEN SUSUP OTURUCİ MİYİM? YİYİP YUTUCİ MİYİM BUNLARI? BEN SUSSAM HALAM SUSMAZ! YETTİ ARTIK ÜSTÜMÜZE BASTIĞINIZ! SİZ KORHANSANIZ BİZ DE ŞANLIYIZ HA, BEN DE KAZIMSAM KIZIMIN HAKKINI ALIRIM.... HA ALAMAZSAM DA FİTİİİL FİTİİİL BURNUNUZDAN GETİRİRİM!

Halis Ağa bastonunu yere sertçe vurup:

SEN KİM OLUYORSUN DA BENİM EVİMDE BENİ TEHDİT EDİYORSUN REZİL! HATİCENİN HATRI OLMAZSA BU YALININ KAPISINA PASPAS DİYE BİLE ALMAZDIK SENİ DENSİZ! ADAM YERİNE KOYUP EVİMİZE, AİLEMİZE, SOFRAMIZA ALDIĞIMIZA, HÜRMET GÖSTERDİĞİMİZE ŞÜKRET! SANA DA AİLENE DE BİR KURUŞ BORCUMUZ YOK BİZİM... HATTA ALACAĞIMIZ VAR AMA O DA SADAKAMIZ OLSUN! ŞİMDİ YIKIL KARŞIMDAN!

Kazım, Halis Ağa'dan ürkse de lafını esirgemek istemeyip sakince konuşmaya devam eder:

+Ah Halis Ağa Ah! Seni ben deel, bu kibrin bitirici! O böbürlendiğin ailen de soyadın da servetin de bir gün kayıp gidici elinden, biliyim.. Hem de o toz kondurmadığın torunun bitirici sizi... Siz içeriden yaniciniz, sizin belanız ben olmucim, sizin belanız içerde.. Ben de keyif kahvemi içip izlicim... Bakalım o zaman kim kimin kapısının önüne geliy, kim kime borçlaniy görürüz elbet. Adaleti senden istemekle hata ettim senden büyük Allah var Halis Ağa... Unutmayasın. Hem onun adalet terazisi seninki gibi şaşmaz... Kötülük eden ettiğini bulur, kimsenin yanına kalmaz. Haydi eyvallah...

YALI ÇAPKINI - EN BAŞA DÖNÜLMELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin