Yalı Çapkını Alternatif 33. Bölüm

2.5K 83 15
                                    

AÇIKLAMA: Bir türlü yazamadığım, sürekli tıkandığım, bitireceğim diye canımdan olduğum bir bölüm oldu (benim dramatiklik) Ama sonunda başardım..

(WARNING!!!!!!!!!!! +18 +18 +18 Yetişkin olmayanlar kışt kışt!!!!!)

Uzuuuun ve tatmin edici bir bölümle geldim... Seyfomuzun vuslatı var bu bölüm ;) Sevişkoyu baya +18 ve detaylı yazdım. Diğer yç yazarları böyle yazıyor mu bilmiyorum, örnek aradım ama göremedim, ben baya bodoslama yazdım. Rahatsız olanlar o kısmı atlayabilir. 18'den küçükler hiççç okumadan geçsin lütfennnn!!! 





Sabah Ferit, kahvaltıdan sonra giyinip dedesinin odasına gider. Dedesi Ferit'i takım elbiseyle görüp şaşırır.

+Hayırdır ne konuşmaya geldin?

Ferit, mahcup bir tavırla iki eli önde birleşik, kafası yerde dedesinin karşısında ayakta durur.

-Dede.. Ben senin dediklerini çok düşündüm... Sen haklıydın. Seyran için... Bir kız için bütün ailemi, soyadımızı, mirasımızı hiçe sayamam. Seyran'dan önce sen vardın hem benim hayatımda. Bu hayatta en değer verdiğim insan hep sendin. Ben seni gururlandırmak istiyorum, sana layık bir torun olmak istiyorum artık. Size yaşattığım her şey için beni affetmeni istiyorum dede. Yaşanan tüm tatsız, saçma sapan olayları unutalım..

Halis iç geçirip kafasını ağır ağır sallar.

+Geç otur bakayım şöyle.

Ferit, göz teması kurmadan kanepeye oturur.

+Kaldır kafanı... Bak gözlerime...

Ferit, denileni yapar.

+Sen benim sana olan güvenimi öyle bir sarstın ki Ferit bu sözlerine bile sevinemiyorum. Torunum sonunda adam oldu, gözünü açtı diyemiyorum... Sözlerinle davranışların birbirini tutarsa ancak o zaman ikna edersin beni gerçekten samimi olduğuna.

-Anladım dede.. Haklısın tabi ki güvenmemekte ama bana tekrar güvenmen için elimden geleni yapacağım.. Benden ne istiyorsan ikiletmeden yapacağım, sen de çok şaşıracaksın bak gör.

(Halis gülümser)

+Benim senin iyi olmandan, doğruyu bulmandan başka dileğim de beklentim de yok. Zaten benim dediklerimi yaparsan, ailemizin başını öne eğdirecek hareketlerden kaçınırsan sen de mutlu olacaksın.

-Biliyorum.. Yani artık biliyorum... Seni bir daha üzmeyeceğim emin olabilirsin. 

+Göreceğiz bakalım.. Kendini bana ispatlaman için, beni inandırman için çok yol kat etmen lazım. 

Ferit, kafasını sallar.

+Hadi madem bu kadar giyinmişsin doğru şirkete, geç kalma sakın. İlk iş olarak da Sadık'ın sözünden çıkma.

Ferit coşkuyla ayağa kalkar.

-Sen hiç merak etme dede, ver elini öpeyim.

Ferit, gülümseyerek dedesinin elini öper. Halis Ağa da kafasını okşar. Her ne kadar Ferit'e sert ve acımasız davransa da Ferit, Halis Ağa'nın da yumuşak karnı ve zaafı olmaktan çıkmamıştır.

Ferit, odadan çıkmak için arkasını döndüğünde gülümsemesi solar ve planın ilk adımını tamamladığını düşünür.

(Şanlılar Yeni Ev)

Kazım, balkonda oturmuş telefonda emniyetten bir memurla konuşuyor, Suna'dan bir haber olup olmadığını soruyordur. Hiçbir iz olmadığını öğrenince sinirlenip telefonu koltuğa doğru fırlatır. O sırada içeri Seyran girer.

YALI ÇAPKINI - EN BAŞA DÖNÜLMELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin