Yalı Çapkını Alternatif 23. Bölüm

1.6K 67 19
                                    


AÇIKLAMA: Son bölümün en çok yıldızlanan bölüm olması şako mu? Size acı lazım galiba :DD Neyse yorumlara cevap veremedim, buyurunuz bölüm. İyi okumalar :)



Pelin gittikten sonra Ferit ve Seyran odada yalnız kalır. Ferit'in surat ifadesi korku ve endişe doluyken Seyran patlamaya hazır bir bomba gibi öfkelidir. Ferit Seyran'a doğru kolunu uzatır, Seyran hemen geriye doğru adım atar.

-Seyran ben...

+(parmağını kaldırıp sallayarak) Sen.. bundan sonra tek başınasın Ferit Korhan. Ben yokum.

-Seyran nolur böyle kestirip atma hemen, bir dinle.

+Neyini dinleyeceğim? Yapmadım, yüzde yüz benden değil diyebilir misin?

-Ben... Hatırlamıyorum.. Çok içmiştim o gün ama yapmam, yapmamış olmam lazım.

+Ferit ben annemlere gidiyorum. Sen de yarın dedenle konuşup, her şeyi anlatıyorsun. Biz boşanıyoruz ve sen de Pelin ve çocuğunla ne yapıyorsan yap. Bitti.

Ferit'in gözleri dolar, Seyran'ın çok kararlı ve sert olması canını çok fazla acıtır.

-Seyran bak sana yalvarıyorum yapma. Bana bir hafta süre ver en azından, bu çocuk benden mi emin olmam için. Nolur Seyran lütfen.

+Peki. Ama 1 hafta sonra hiçbir şey olmazsa ben gidip anlatacağım dedene haberin olsun.

Seyran ifadesini soğuk tutmaya çalışsa da dokunsan ağlayacak gibidir. Son cümlesini kurarken sesi titrediği için içinden kendisine söver. Yine de ağlamamak için kendi içinde savaş verir. Gidip bavullarını çıkarır. Ferit hiçbir şey yapamadan öylece izler. Böyle aptalca bir şey yapmadığına bir yandan eminken bir yandan hiçbir şey hatırlamadığı için kafası karışıktır.

Ertesi gün sabah erkenden Seyran yalıdakilere: "annesinin rahatsız olduğunu, birkaç gün yanında kalmak istediğini" söyler. Halis, Seyran'a çok uzun kalmaması şartıyla izin verir. İfakat, asıl nedeni bildiği için oldukça keyiflenir. Seyran çıkmadan annesini aramış, Ferit'le kavga ettiğini birkaç gün evde kalmak istediğini ve yalıdakilere annem rahatsız dediğini söyleyip, ona yardımcı olmasını ister. Annesi kavga ettiklerini duyunca çok üzülür ve nedenini öğrenmek ister. Seyran gerçek nedeni anlatamayacağı için, gelince anlatırım diye geçiştirir.

Ferit Seyran'ı rezidansa bırakır. Yol boyu tek kelime konuşmazlar. Seyran inerken, Ferit:

-Seyran, eğer burada bir sıkıntı yaşarsan, baban falan canını sıkarsa ne olursa olsun beni ara olur mu?

+Merak etme ben başımın çaresine bakarım.

Ferit, bavullarını alıp hızlı hızlı giden ve arkasına bir defa bile bakmayan Seyran'ın arkasından öylece kalakalır. Bu işi nasıl düzelteceğini bilmiyordur ancak Seyran'la ayrılmak bu hayatta en son istediği şeydir. Seyran ise arkasını döner dönmez, dünden beri içinde tuttuğu bütün duygular dışarı taşar ve hüngür hüngür ağlamaya başlar. 

Ferit, oradan çıktıktan sonra doğrudan Pelin'in evine gider. Pelin'e hastaneye gidelim, daha fazla bilgi almak istiyorum çocukla ilgili der. Pelin:

-Sen bana güvenmiyor musun? Yalan söylediğimi mi düşünüyorsun?

+Alakası yok. Gidelim bu çocuk ne alemde, nereden çıktı, durumu iyi mi onları öğrenelim işte.

-Kesin Seyran'la kavga ettin, sen de Pelin yalan söylüyor dedin, onu ispatlamaya çalışıyorsun değil mi? Ben sana daha önce söyledim Ferit. Artık senle de Seyran'la da uğraşmaya mecalim yok, dedim.

YALI ÇAPKINI - EN BAŞA DÖNÜLMELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin