- Sen şu davayı biraz daha detaylı anlatsana bana.
Duyduklarıma inanamıyor gibi aniden ciyaklayarak;
- Ne?
Dediğimde ardından geçeceğim dalgayı tahmin etmiş olacak ki;
- Uzatma Sakar Kız. Sakın. Vazgeçerim bak haberin olsun.
Kocaman sırıttım ve yüzüme o kazandığım zaferin keyfini iyice yansıttım.
- Yani vazgeçip davayı isteyeceğini tahmin etmiştim ama bu kadar hızlı da düşünmemiştim.
Yalan. Hiç umudum yoktu bana yardım edeceğine dair.
- Şu davayı anlatacak mısın tam olarak yoksa gideyim mi?
- Tamam be. Bir şey demedim. Nereden nasıl anlatmaya başlamalıyım bilmiyorum ama ben mutfaktaydım, telefonum çaldı açtım. Bir polis (...)
Tam yarım saat boyunca detaylıca anlattım ve Dedektif Ulusoy beni hiç bölmeden tepkisiz bir şekilde dinledi.
- Yani Işık oradan kendi isteğiyle atlamazdı. Bir terslik var ve bu ihtimal benim zihnimi kemiriyor. Sence? Sence cinayet mi?
Koyu kahve gözleri kısılmış bir noktaya sabit ve düşünceli bir şekilde bakıyordu. Yavaşça gözlerini bana çevirdi ve sonunda sessizliğini bozdu.
- Düşmüş olma ihtimalini hiç değerlendirdin mi?
- Hayır ama...
O an düşündüm ya düşmüşse diye. Bunu nasıl hiç düşünmemiştim.
- B-ben ona birinin bunu yaptığını düşünüyordum.
- Seher her ihtimali değerlendirmek zorundayız. Peki bir cinayetse neden yada kim hiç düşündün mü?
- Evet. Bir kaç ihtimal var aklımda. Alper Yüksek Işık'ın son sevgilisi. Son zamanlar da araları bozuktu. Ayrıca Alper çok sakindi o gece. Olaydan sonra da hiç umursamadı. O olabilir veya Pelin Karahan. O da bize çok zorbalık yapan birisi. Yine kendi kafasında kurduğu senaryolarda biri yüzünden Işık'la tartışmış olabilir. Emre Ateş var birde. Işık ölmeden önce ona çıkma teklif etmişti ama Işık onu reddetti. Çok serseri biridir. Geçenlerde de beni bir sokakta sıkıştırıp dövmüştü p!ç. O da olabilir. Yani aklımda başka kimse yok.
- Bu kadar mı? Başka tanıdığın insan yok mu?
- Var ama herkes şüpheli değil ki benim gözümde.
- Seher böyle olaylarda herkes şüphelidir. Kendinden bile şüphe etmezsen imkansız katili bulamazsın. Kimse için "o yapmaz" deme herkes yapar Seher. Yaşadıkça görüyorsun herkes herşeyi yapabilir hayat insanın kafasına vura vura bunu öğretir.
Sözleri o kadar derindi, o kadar manalıydı ki nefesim kesilir gibi oldu.
- Neyse Seher. Bugünlük bu kadar yeter. Sonra yine konuşuruz. Hoşçakal.
Dedi ve masadan kalkıp yürümeye başladı.
- Güle güle...
Diye fısıldadığım da adımları durdu ve kafasını çok hafifçe çevirip göz ucuyla bana baktı. Sonra yürümeye devam etti ve gözden kayboldu.
Dedektif gidince bende kalktım ve işimin başına döndüm.
~~~~~~♡~~~~~~
İşten çıkıp Doruk'a bir mesaj yazdım.
"İşten çıktım. Hiç eve gidesim yok. Buluşup bişeyler mi yapsak?" ²¹ ³⁴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON ŞANS
Teen FictionHer insan ikinci bir şansı hak eder ancak bazı insanlar verilen tüm şansları kaybeder... Seher Yıldız' ın en yakın arkadaşı olan Işık dokuz katlı bir binadan aşağı düşerek ölür. Herkes bunun bir intihar olduğunu söylesede Seher bunun bir intihar ol...