11. Bölüm: Ve Bir Cinayet Daha...

62 22 91
                                    

      6 gün sonra; (Cuma)

     Birinin beni omuzlarımdan tutup tüm gücüyle sarsmasıyla yerimden sıçradım. Uykulu gözlerle, beni sarsan Miray'a baktım.

    - Yaa Seher uyansana! Zil çaldı herkes gitti seni dışarıdan bekledim gelmedin. Kış uykusuna mı uyudun be mübarek!? Uyaaan!

   Ders o kadar sıkmıştı ki uyuyakalmıştım. Zaten günlerdir aklım o kadar yoğun, dolu ve çekilmezdi ki sürekli uymak geliyordu içimden. Hâlâ beni sarsan Miray'a baktım çaresizce kalkmamı bağırıp duruyordu.

    - Uyuyakalmışım. Tamam hadi gidelim.

    Kavradığı omuzlarımı bıraktı ve 2 adım geri gidip o tatlı yüz ifadesiyle beni izlemeye başladı. Kaşlarını hafif çatmış ve dudaklarını büzmüşdü. Beni sağlam bir trip bekliyor gibi hissettim o an. Gözümü saate attım ve zilin 17 dakika önce çaldığını gördüm.

    - Oha! Ne çok zaman geçmiş.

    - Demi!? Ne çok zaman geçmiş! Uyanmadın ki!

    Aniden bana çıkışmasına hafifçe kıkırdadım ve bir yandan da toparlanmaya devam ettim.

     Fakülteden birlikte çıktık ve minibüs durağına doğru yürümeye başladık. Miray bana tripli olduğunu belirte belirte sohbet ediyordu. Minibüs durağına vardığımızda Miray'la ayrıldık. O farklı bir minibüse ben farklı bir minibüse bindim.

                                           ~~~~~~♡~~~~~~

     Mesai saatim bittiğinde kafeden çıktım ve yavaş adımlarla evime doğru yürümeye başladım.

     Günlerdir Doruk'u düşünüyordum o günden sonra hiç göremedim fakülteye de gelmiyordu. Onu dostum olarak gördüğümü ona nasıl söylemeliyim bir fikrim yoktu ama keşke böyle kaçıp gitmeseydi. Telefonlarımı açmıyor ve mesajlarıma bakmıyorken onu nasıl ikna edebilirim ki zaten..?

     Dedektif'le de en son yüz yüze olarak davayı araştırdığımız gece görüşmüktük. Her gün arıyordum konuşuyorduk ancak hâlâ savcılıktan bir haber yoktu. Bugünlerde bir karar çıkması gerekiyordu artık.

     Eve girdiğimde hemen bir duş aldım ve film izlemeye başlamadan önce Dedektif'e bir mesaj yazdım.

     "Selam Dedektif :) savcılıktan bir haber var mı?" ²² ¹³

   Çevrimiçi
   Görüldü
   Yazıyor...

      "Merhaba Seher. Maalesef henüz ses seda yok." ²² ¹³

      "Anladım... Dedektif bir de Doruk hiç ortalıklarda yok hâlâ, başına bir şey gelmemiştir değil mi?" ²² ¹⁴

      Doruk'la ilgili herşeyi anlatmıştım Dedektif'e. O da biliyordu.

     "Bişey olmaz ona. Önce o haber metnini açıklasın. Hâlâ bir açıklaması yok. Emre şikayetçi olmamış ama bize anlatmadı gerek. Bu bizim işimize yarayacak gibi hissediyorum ama ortalarda yok." ²² ¹⁵

     "Dedektif bir kanıtımız yok o benim arkadaşım lütfen böyle konuşmayalım." ²² ¹⁵

   "Seher eğer masumsa savunsun kendini. Kaçmasın." ²² ¹⁵

    "Peki... Neyse yarın görüşürüz." ²² ¹⁵

   "Görüşürüz." ²² ¹⁶

     Telefonumu bırakıp bir film buldum ve izlemeye başladım.
   
     Film bitince ise uyudum.

SON ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin