{1}

163 22 54
                                    

Garip insanlar

Jhope:
Veletlerrrr yemek hazırrr

Jeykey:
Ne pişirdin hoşik? Çok acıktıımmmm🥺🥺

Jhope:
Yaaaaa kıyamam sanaaaa🤧🥺🥺

Jeykey:
😭😭😭😭😭😭

Jhope:
😭😭😭😭

Tata:
Ya neden ağlıyorsunuz?

Jhope:
Şey aslında ben ağlamıyorum öylesine emoji atıyorum kjkjkj😁

Jeykey:
Hoşikcim?

Jhope:
Efendim jeykeycim💞💞💞💞💞

Jeykey:
🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Jhope:
Aşk olsunnn amaaa💔💔

Tata:
Kesin gevezeliği. Bu arada jimin sen neden yazmıyorsun?

Jeykey:
Heee?

Jimile:
Aynı evde olduğumuz için ola bilirmi acaba?😐

Jhope:
Çok haklı çocuk.👌🏻👌🏻💪🏻💪🏻

Jimile:
Lütfen yemek yiyelim.

Jeykey:
Bencedeeeee hemen geliyorum. Bu arada ya yazar neden benim repliklerim hep uzun oluyor? Sıkıldım yahu aaa

G_bts_bts:
Aa sanane ayol fic benim ficim çt çt çt

Jhope:
Yalnız ben olmassam 🖕🏻 yazarsın hikayeyi

G_bts_bts:
Hoşik?

Jhope:
Efendim yazarcımmm💋

G_bts_bts:
Seni hikayeden silmeden önce sus 💗💖

Jhope:
Pardon abla☹️🤐🤐

Jimile:
Tövbe estağfurullah

Yine sıradan günlerden biriydi. Garip arkadaşlarımla garip mesajlar yazdıktan sonra odamdan çıkıp aşağı gelmiştim. Hepsi çoktan masadaydı ve yemek yiyordular. Yanlarına adımladım ve kendi yerime geçtim. Hepimiz sessizce yemeğimizi yerken, jungkook bir anda "Jim yarından sonraki gün için bir projemiz varya hani?" diye bana soru yönelttiğinde "evet?" dedim. Sözüne devam etmiş "projemiz için çok güzel bir film buldum. Onu izleyelim" dedi. "Ama kütüphanede çalışacaktık" dediğimde hemen öne atlamış "ya bir şey olmaz. Bu film çok güzel ve sizinle de izlemek istiyordum. Hem kütüphaneye yarın da baka biliriz" demişti. Aramızda en küçük o olduğu için başımı onaylar anlamda sallamış başkada bir şey dememiştim. "Jim jehoon seni rahatsız etmiyor değilmi?" bu sefer soru soran taehyung oldu. Jehoon benden hoşlanan bir çocuktu. Bizim sınıftandı. Onu insan gibi redd etmeme rağmen hep beni rahatsız etmesine devam ettiği için en sonunda yüzüne yumruğu geçirmiş ve bir daha karşıma çıkmaması için onu tehdit etmiştim. Ancak pek işe yaramıyordu, çünkü daha çok etrafımdaydı. Taehyungla hoseok olduğunda hiç yaklaşamıyordu bana, ancak bu sınıfımızda öyle değildi. "Hayır" dedim düz bir şekilde. "Bir şey olsa söyle hemen" diye taehyung yine söylediğinde "tamam" demiş ve yemeğime dönmüştüm.

Dangerous VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin