Vampir yoongi, ben, vampir seokjin, vampir namjoon, vampir eun-woo, hoseok, Jung-kook ve taehyung ile sarayın deney odasındaydık. Vampir yoongi bilgenin iksiri kolay yapa bilmesi için burayı seçmiş, ve özel olarak hazırlatmıştı.
İksir benim üzerimde denikecekti, ancak kendimi bunun için pek hazırlıklı hissetmiyordum.
Vampir yoongi bilgeye yaklaşmış, "her şey hazır bilge gerisi sende" demişti. Bilge saygıyla baş eğmiş, "bu gece dolunay iksiri yapacağım vampir yoongi" demişti.
Bizimkiler de en az benim kadar heyecanlıyken vampir yoongi yüzünü bana tutmuş, "tüm iradene ve sevgine dayanarak bize yardım etmeyi kabul edecek misin?" diye sormuştu. Jungkook elimden tutmuş, "iyi olacakmı?" diye sormuştu. Vampir yoongi cevap vermemi beklerken başımı olumlu anlamda sallamış "ediyorum yoongi" demiştim.
Ona yoongi diye hitap etmem, bilgenin dahi şaşırmasına neden olmuştu. Ancak vampir yoongi bunu pek takmamıştı.
Bilge bana yaklaşmış "gel küçük insan" demişti. Dediğini yapmış ve ona adımlamıştım. "Buraya otur" dediğin de gösterdiği yerde oturmuştum. Etrafıma minik minik mumlar düzmüş, ardından kendiside karşıma oturmuştu. Dolunay tamda yüzüme vurduğu bir zaman da, elimi tutmuş ve önceden hazırladığı bir kasenin içine parmaklarımı bastırmıştı.
Önceden hazırladığı şeyin için de benim kanım, saç telim, ve kendisinin okuduğu sözcükler vardı.
Kalbim heyecanla atarken, elini elimin üstüne koymuş ve bir şeyler mırıldamaya başlamıştı.
"Ce soir c'est la nuit de la pleine lune. Ce soir est une nuit très importante-bu gece dolunay gecesi. Bu gece çok önemli bir gece"
"Je t'appelle d'ici, l'ancêtre des vampires, nous avons trouvé la personne que nous recherchions depuis des années- vampirliğin atası buradan sana sesleniyorum. Yıllardır aradığımız insanı bulduk"
"Et il est venu pour faire toutes choses pour vous et pour nous -ve o senin ve bizler uğrunda her şeyi yapmak için geldi"
Hiç bir sözünden hiç bir şey anlamıyordum. Ancak sözünü bitirdiği gibi elini çekmiş ve üstüme bir sihir yapmıştı. Sihiri yapar yapmaz, etraf aydınlanmaya başladı. Tabi biz neler olduğunu anlamamıştık.
Vampir yoongiye baktığım da bana baktığını fark etmiştim. "V-vampir yoon-" demeye bile kalmadan sözümü kesmiş "korkma" demişti.
Nasıl korkmam?
Bilge ayağa kalkmış "hadi kalk insan" demişti. Dediğini yapmış ve ayağa kalkmıştım. "Dolunaya bak" demişti bilge. Gözlerimi dolunaya çevirdiğim de parmaklarıma bulaşan sıvı bir yere toplanmış, ve havada süzülüp gitmeye zamanlada gözden kaybolmaya başlamıştı.
"Bittimi?" diye taehyung sorduğun da ayaklarım beni taşımamış ve gözlerimi kapatmıştım.
Jimin bayıldığı gibi herkes etrafına toplanmıştı. "Neden bayıldı!?" diye hoseok endişeyle sorduğun da bilge jiminin yüzünü incelemiş, "sadece güçsüz düştü" diye cevap vermişti. "Peki uyanacak mı?" diye bu sefer taehyung sormuştu. Bilge başını olumlu anlamda sallamış "merak etmeyin biraz dinlenmesi gerekiyor, ona zaman tanıyın" demişti.
Vampir yoongi jimini kucağına almış "onu kendi odama götüreceğim" demiş ve kendi üstünde sihir yaparak, jimini götürmüştü. "Ne zaman uyanır bilge?" diye vampir seokjin sorduğun da bilge uzun sakallarını eliyle taramış, "endişelenmeyin yarına uyanır" demişti.
Vampir yoongi jimini kendi yatağına yatırmış üstünü örtmüştü. Jimini süzmüş, "dayanıklı olduğunu varsaymıştım, üzgünüm güzel insan" demişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Vampire
VampireHer şey o kitapı açtıktan sonra başladı... Mini fic! Semeyoon Ukejim