{10}

49 13 0
                                    

Korku içinde gözlerine bakarken beni kıyafetimin yakasından yakalamış ve ayağa kaldırmıştı. Ben daha ağzımı açıp tek bir kelime bile etmeden beni arkasından sürüklemeye başlamıştı. "Bırak beni! Nereye götürüyorsun?" demiştim kendimi ondan kurtarmak isterken. Ancak beni dinlememiş üstüne bir de "kes sesini ve yürü" demişti.

Kendimi ondan kurtarmaya çalışıyor, üstüne bir de yürümekte zorluk çektirdiğim için beni duvara itmiş, yere düşmemi sağlamıştı. Yerden ona bakarken bana yaklaşmış, "eğer şimdiden ölmek istemiyorsan kes sesini ve yürü" demiş beni ayağa kaldırmıştı. "İmdaatt! bırak beni bırak!" diye hala ona zorluk çıkardığım bir zaman da "hemen bırak onu!" demişti bir ses.

Başımı kaldırıp sesin sahibine baktığım da vampir yoongi olduğunu görmüştüm. Siyah kanatlarıyla havada asılı kalarak bize bakıyordu. Beni tutan vampir bir küfür savurmuş beni sertçe duvara fırlatmıştı. Öyle bir fırlatmıştı ki, nefesim dahi kesilmişti. Dayanamamış başımı yere koymuş, ve ıslak kirpiklerim arasından ona bakmaya çalışmıştım.

"Vampir yoon-" demeye bile kalmadan kendimi havalanırken buldum. Ayaklarım yerden tamamile kesildiğin de "indir beni" demiştim güç bela. "Kes sesini" demişti ancak o beni dinlemeyerek. "Jeongsung hemen indir dedim onu sana" diye vampir yoongi dediğin de "seni dinlemeyeceğimi biliyorsun kardeşim, şimdi çekil önümden" demişti o vampir.

Kardeşmiylerdi?

"Sabrımı zorlama ve hemen bırak onu" demişti vampir yoongi. Sesli şekilde gülmüş, "onu yere firlatmadan önce çekil kardeşim. Bu benim" demişti. Vampir yoongi sihir yapmış beni kendine çekmeye çalışmıştı. Ancak yeniden jeongsung denilen vampire taraf havada süzülmeye başladığım da, jeongsung bir kuvvet sayesinde yere düşmüş ve tam yere düşeceğim sırada vampir yoongi beni yakalamış ve kendine çekmişti.

"Sikeyim!" demişti jeongsung. Onu itene baktığımız da vampir namjoonu görmüştük. Vampir namjoonla birlikte vampir seokjinde gelmişti. "Hemen sarayı terk et jeongsung!" diye vampir seokjin sertçe söylediğin de, jeongsung gülmüş ve aniden vampir seokjinin üstüne sihir yapmıştı. Vampir namjoon bunu fark ettiği gibi "seokjin dikkat et!" demiş ve aniden kendini seokjinin önüne atarak vampir seokjinin üstüne atılan sihirin önüne geçmiş ve yaralanmasıyla birlikte yere düşmüştü.

Vampir seokjin acı içinde "NAMJOON!" diye bağırırken vampir namjoonun gözlerini kapattığını görmüştüm. Vampir yoongi beni yere indirmiş ve kendi kardeşinin üstüne peş peşe sihirler yapmıştı. Ancak her seferinde jeongsung kaçmayı başarmış, "yine görüşeceğiz kardeşim" demiş ve saniyeler sonra gözden kaybolmuştu.

Bu esnada da vampir eun-woo ve diğerleri gelmişti. "Namjoon, namjoon lütfen aç gözlerini lütfen" demişti göz yaşlarını akıtan vampir seokjin. Vampir yoongi namjoona yaklaşmış, yüzünü eun-woo'ya tutarak "bilgeyi çağır hemen" demiş ve seokjine yaklaşarak "endişelenme" demişti.

-

" Sen iyi misin peki?" diye hoseok sorduğun da başımla onaylamıştım. Sarayın hekimi olan vampir taehyunun yanındaydık. Bilgede gelmişti ve bilgenin isteği üzerine vampir namjoonu yatırmış ve kenarda durarak onu izliyorduk. "özel olarak yaptığım bitkilerle bu ilacı sürmelimiyim?" diye vampir hekimbaşı taehyun sorduğun da bilge "dur" demiş ve vampir namjoonun yarasın da ellerini gezdirmişti.

Tabi bu esnada da vampir seokjin hala ağlamaya devam ediyordu. Güya jungkook onu sakinleştirmek için yanındaydı, oda onunla yan yana oturmuş ve ağlamaya başlamıştı. Bilge bana bakmış "buraya gel insan" demişti. Yavaşca ona yaklaştığım da elimden tutmuş ve elimi vampir namjoonun yarasın da gezdirmişti.

Bunun üzerine vampir namjoonun yarası ışıldamaya ardından tek bir çizik bile olmadan eski haline dönmüştü. Kısaca iyileşmişti. Sanırım ben bu dünya için gerçekten de önemliydim...

Dangerous VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin