Jimile:
Sizce ne yapıyorlar öyle?Jhope:
Bilmem onları o lanet kitaptan sen çıkardın sonuçtaTata:
Bence tartışmanın hiç yeri değil.Jeykey:
Evet hyung lütfen.Jhope:
İyi öyle olsunnnnn. Çt yazar bari şimdi yapma ya🥺G_bts_bts:
Tamam tamam. Hadi devamke👊🏻Jimile:
Bize yaklaşıyorlar. Kapatın telefonları!
Bize yaklaşmaları ile telefonlarımızı kapatmıştık. Hepimiz heyecandan ölecektik resmen. Karşımıza geçtiklerinde öylece bembeyaz yüzlerine baka kalmıştık. Aralarında en beyaz tenlisi öldürücü bakışlarıyla beni süzmüş "sen..." demişti. Kalbim heyecandan deli gibi çarparken, yarım kalan sözünü "bizler için çok önemli bir varlıksın" diyerek tamamlamıştı. Hiç bir şey anlamazken taehyung, jungkook ve hoseok'un garip bakışları benim ve onların üstündeydi. En sonunda konuşmayı başarmış "b-ben hiç bir şey anlamadım" demiştim. Diğerlerine dönmüş yine anlamadığımız türden bir şeyler söylemişti.
"Nous devons le convaincre.-onu ikna etmemiz gerekiyor"
Biz kendimizce ne söylediklerini anlamaya çalışırken, bu sefer başka garip mahlukat bir şeyler gevelemişti.
"Nous devons l'emmener au pays-onu ülkeye götürmemiz gerekiyor"
"Parlons d'abord et ensuite nous prendrons une décision-önce konuşalım sonra bir karar veririz"
"Et s'il ne veut pas ?-ya istemezse?"
"Je m'en fiche qu'il le veuille ou non, par la force ou par la beauté. Ce gamin va détruire cette malédiction qui pèse sur nous-isteyip istememesi umurumda değil. Zorla yada güzellikle üstümüzdeki laneti bu velet yok edecek"
Deminden beri bir şeyler konuşuyorlar, ciddi bir şey tartışıyorlardı. Tabi biz hiç bir şey anlamadan öylece onlara bakıyorduk. "Sizce ne konuşuyorlar?" diye jungkook fısıltı ile sorduğunda "bilmiyorum ama içimden bir hiss hiç iyi şeyler olmayacağını söylüyor" diye hoseok cevap vermişti. Bakışlarını benimle buluşturmuş, "seninle anlaşma yapacağız" demişti. Fikrimizi bile sormadanmı? bir de benimle mi?
"Geleceğin kitapını sen buldun ve sen açtın" demişti. Ve bunların hepsi doğruydu. Daha bir şey bile demeden konuşmuş, "ancak arkadaşlarınla birlikte yaptığın için bizimle geleceksiniz" demişti. Hoseok ayağa kalkmış, "Bana bak garip mahlukat, sustuk sustuk artık yetti. Hemen defolun gidin buradan!" demişti. Daha önce hoseok'un üstüne atlayan varlık hoseok'un üstüne yürüdüğünde, ayağa kalkmış ve hoseok'un kolundan tutmuştum. "Iıı şey.. ehe yani öyle demek istemedi. Daha sizi tanımıyor ya o yüzden" demiştim. Yüzümü hoseoka tutmuş "hyung lütfen" dedim kısık bir sesle. Sanırım bu garip adamlar beyaz tenliye büyük saygı duyuyor gibiydiler, çünkü en küçük bir yanlışımızda bizi öldürecek gibi bakıyordular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Vampire
VampireHer şey o kitapı açtıktan sonra başladı... Mini fic! Semeyoon Ukejim