Capitolul 27

1K 66 17
                                    

Perspectiva Thiarei

În momentul în care m-a prins de mână ca să mă scoată afară din bazin, vraja în care m-a băgat a făcut un scurtcircuit.

"Nu putem." Îi spun brusc și-mi trag mâna din strânsoarea lui. Amos rămâne de-a dreptul surprins câteva clipe.

"Ce?" Picurii de apă se preling lent pe tâmplele, pomeții, nasul și bărbia sa, de parcă și ei îl pun la încercare pe Amos.

"Nu putem face nimic."

"De ce nu?" E chiar frustrat.

"Nu ești iubitul meu."

Și cu replica asta, l-am terminat.

Își șterge frustrat excesul de apă de pe față și trage adânc aer pe nări de parcă ar încerca să nu dispere. Scoate un surâs mai mult nervos decât amuzat și mă privește amenințător.

"Așa deci?" Îmi spune enervat încă, iar eu dau din umeri ca o mielușică nevinovată.

"Mă poți contrazice?"

"Joci murdar." Își mijește ochii spre mine. "Bine atunci, fie cum spui tu."

"Poate fi altfel de cum spun eu?" Îi zâmbesc mic de tot, de parcă nici nu observ ce tare l-am enervat.

"O să îți arăt eu..." Amos începe iritat, dar e întrerupt de vocea Sierrei.

"Hei! Amos! Thiara! De ce stați acolo? Veniți să jucăm adevăr sau provocare?"

Mă uit la fel de nevinovată spre Amos care pare foarte supărat pentru situația dintre noi doi și nu spunem niciunul nimic. Apoi, el plonjează în piscină și fără să-mi spună ceva, înoată rapid spre grupul adunat și mă lasă singură.

Așa-i trebuie, să se supere! Nu suntem prieteni cu beneficii. Nu suntem prieteni. Nu suntem nimic. Și totuși Amos nu înțelege că aștept să îmi spună ce are de gând să aleagă. Și nu vreau să fiu jucăria lui până atunci și să mă folosească cum are el chef.

Bineînțeles, ajunge înaintea mea, dar nu rămân acolo singură, ci mă îndrept la rândul meu spre grup.

"Joci, Thiara?" Sierra mă întreabă din nou.

"Da." Răspund reticentă, de teama necunoscutului, dar nu vreau să stau pe tușă și să ratez ocazia unei distracții. Mai ales că Amos este tare supărat din cauza refuzului meu și îl văd cum încearcă să se detașeze de tot ceea ce se întâmplase și să se prefacă că nu-i pasă și că nu sunt acolo. Tipic lui.

"Foarte bine!" Spune Sierra și apoi încearcă să impună tuturor regula că nu e voie să refuzi să răspunzi vreunei întrebări sau să refuzi vreo provocare.

"Atenție!" Din senin, străbate o voce prin toată sala și apoi se aud trei sărituri în apă urmate una după alta. Alți Royali?!

Au ieșit la suprafața apei trei capete, așa cum mă și așteptam, dar dintre care doar pe unul îl recunosc. E Chad, cel pe care l-am văzut la ziua lui Alex.

"Cine sunt?" O întreb pe Abigail care stă tocmai lângă mine.

"Primul e Chad, celălalt e Zayn și fata este Jasmine. Sunt niște prieteni din grup." Îmi spune ea, privindu-i pe băieți cum se salută cu prea mult entuziasm.

"Nu știam că mai trebuie să vină și alții."

"Păi..." Oftează ea. "Ar fi fost și mai mulți, dar n-au fost toți invitați."

"Oh." Spun surprinsă. "Sunteți o grămadă."

"Cam așa ceva." Dă din umeri. "Nu știu dacă e de bine sau e de rău asta."

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 15 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Te iubesc altfel Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum