𝕿𝖆𝖓ı𝖙ı𝖒🕸

156 21 13
                                    

Yazardan sevgilerle...

*Visale tanıtım.

Bir yer düşünün bir dünya,güya herkesin dilinden medeniyet akan fakat hergün amaçları uğruna bir çok katliam yapılan.

Bir düşünün ki bu bilgili cahillerin arasında,kötülüğün yuvasında; merhameti savunan biri var.

O kız,iç işleri bakanı'nın biricik kızı.

O kız isminin anlamı gibi olan;

SARE KARTAL'DI.

Halktan biri olduğunu savunup Çars lakaplı biriydi o.

Halktan olanlara Çars denirdi.

Babasının baskısı,insanlara yardım etme duygusu ile savaşıp sonu hep fedakarlıkla biten güçlü kız,Nevaydı...

Gruplar vardı ülkede,kolay yönetim için bu gerekliydi çünkü.

Gruplar onlar için neredeyse hayattı.

🐾🕸

sᴀᴠᴀşᴄ̧ıʟᴀʀ

Ülkenin askerleriydiler, korkusuzdular,birçok bakanı ve önemli kişileri korurdular.Ülkenin güvenliğinden sorumludurlar ve neredeyse her gruba hükmedecek güce sahiptiler,çünkü diğer gruplarıda onlar koruyorlar.

ғᴇᴅᴀᴋᴀʀɪsᴛʟᴇʀ,

Ülkede refah ve huzuru yöneten,evsizlere yemek veren,acınacak durumda olan herkesi kurtaran fakat ne yazıktır ki krallığı kurtaramayan kişiler.Genellikle nazik ve kibardırlar savaşçılardan korkarlar.Genelde iyilerdir.

sᴀɢ̆ʟıᴋᴄ̧ıʟᴀʀ

Ülkenin sağlıkta ileri gelen grubudur.
İnsanlara hizmet ederler fakat çok egolulardır.Savaşçılarla iyi geçinmezler çünkü krallık(hükümet)en büyük yatırımı savaşçılara yapar,sağlıkçılar ise bunun kendilerine yapılmasını isterler.

ᴍᴀɴᴛıᴋᴄ̧ıʟᴀʀ

Kendilerini ülkenin beyini olarak adlandırırlar.Ülkenin gelirini giderini hesaplayıp çıkarımda bulunurlar genellike en çok korunan kişilerdir.
Bilge insanlardır.Karmaşaya girmezler kendi hallerinde sanılır insanlarca.

ᴛᴀʀıᴍᴄıʟᴀʀ

En zararsız,mütevazi ve nazik kişilerdir .Ülkede çokça sevilirler genellikle fedakarlar ile iş birliği içinde olsalarda ülkenin yemek ihtiyacını karşılarlar.

Ve hepsinin bir ortak noktası vardır;

sᴏsʏᴀʟɪsᴛʟᴇʀ...

Sözde ülkenin kurtarıcıları(!),insanları kontrol etme arzusu ile yanıp tutuşan bencil krallıktırlar.Refah ve huzur ortamı sağlarlar.

Siyasetçiler burada yer edinirler.

Gençlerin 21 yaşına geldiklerinde yapılan test ile gidecekleri grup belirlenir ve bu testin sonucu %96 aileden gelir.

Ülkede ki grupların tek bir amacı var ki.

Mutlak hükümdar olmak.

Tek bir kişi bunun nasıl yapılacağını bilir ve yıllardır herkes onu grubuna çekmek için uğraşıyor.

Merhametsiz,korkusuz,tam anlamıyla hissiz canavar,namı değer;kara gölge.

ARINÇ KARADAĞ idi.

Hissizleştirilmiş,yaşayan bir robottu o.
Abisinin katilini arayan bir kara gölge idi.

İhanet,acımasızlık ile harlanmış bu hikayeyi okumaya var mısın Çars?

🖤

Eveeeett yine bir yazayım ,mı,yazmayayım mı kısmı?🤦‍♀️🌸

Yaz diyenler lütfen Kendilerini belli etsin.

İyi bayramlar canlarımmm.

VİSALE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin