2.Bölüm

44 16 12
                                    

14/02/2024
İyi okumalar dilerim🤍
Oy ve yorum atmayı unutmayın🌸

"Kimileri hayatını yaşamak ister,kimileri ise bir hayatı olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kimileri hayatını yaşamak ister,kimileri ise bir hayatı olsun.İşte dünya bu ikisi arasında ki farkı asla anlamayacak."

S.K.
{SARE KARTAL}

.
.

Aşağıdaki bağırma seslerinin arttığını duyduğumda onlara ne derece bir rezillik yaşattığımı daha iyi kavrayıp keyifle gülümsedim.

*Yarım saat önce

"Böyle bir babaya ve bu hayata sahip olduğun için çok şanslı hissetmen gerek."dedi Hasan bey tekrar dan sözü devralarak niyeyse o adamı başından beri hiç sevemiyordum.Zaten sevilecek biri değildi çoğu işgal yerini o belirlerdi.

Ve son günlerde beni asla ofisinde istemiyordu,fikrini değiştirmek istememden dolayı.

Şerefsizlikte bir numara insanlardı kısaca,pardon yaratıklar.

Hasan beyin bu sözüne iyice gıcık olurken,40'lı yaşlarının sonunda olduğu kırlaşmış sap sarı saçlarından belli olan Cahit bey,söze başlar başlamaz beni bir sinir dalgası almıştı.

"Heh ne güzel dedin!bence herkes bundan şükran duymalı o bencil grupsuzlar bile ol-"

Dayanamayarak söze başladım.

"Tabi ortada bir aile bıraksaydın ya da bıraksaydınız grupsuzlar açlık ve sefaletin sonunda bundan şükran duyabilirlerdi."

Hepsi suspus bir şekilde ve bir hayli sinirle, adeta gözleriyle babama beni susturmasını söylüyorlardı.

Fakat benim susmaya niyetim yoktu.

Babam da aynı sinir ve öfkeyle bana bakıp gözleriyle "cezan büyük" diyordu adeta öyle ya benim susmaya yine hiç niyetim yoktu.

Ben susmadan devam ettim.Çünkü yüzlerindeki utanma ifadesini o çocukların gözlerindeki korku miktarı kadar çok görmek istiyordum.

"Fakat ne yazıktır ki, sizin gibi bencil soysuzlar onlarda hiç bir şey bırakma-"

"SARE SESİNİ KE-"

Babamın beklenir gür bağırmasını kesen salonda yankılanan gür kahkaha sesi idi.

Arkamı dönüp baktığımda ise babamın başını belaya soktuğumu çok net bir şekilde anlamıştım.

VİSALE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin