4.Bölüm

36 15 18
                                    

İyi okumalar🌙
Oy ve yorum atmayı unutmayın.

İyi okumalar🌙Oy ve yorum atmayı unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doğum günü

.
.
.
.
.

Sinirle elimi aynaya vurduğum da ayna kırıldı.Ben ise tekrar hiç bir şey olmamış gibi Berk'in yanına varacaktım.

Durumu ona belli etmeden atlatmak en iyisi olacaktı.

Şayet ona anlatsam kendi intikamını alırdı.Ama ben onu Arınç Karadağ a bırakmazdım.

Ben ne yapacaktım?

Şirket zinciri vardı,az bir araştırma sonucu buna ulaşabilmiştim.Şirket şahsi idi.Yani ben herhangi bir siber saldırıda bulunsam suç kalmazdı bana ve babama.

Odanın kapısına henüz varmıştım ve Berk'in geniş arkadaş ve flört çevresini görmüştüm hepsi de kapıya diktiğim korumalara lanet okuyorlardı.

Onları içeri almak Berk'in kararı idi.Berk te uyanmış olmalıydı ki bu kadar birikmiş arkadaşları kapının önüne.

Odaya ilk benim gideceğimi nasıl anlatayım şimdi?ya da niye anlatayım?

Kapıya ulaştığımda arkamda onlarca kişi şimdi de bana söyleniyordu.

Odaya büyük bir enerjiyle girip;

"Uyanmışsın koca bebek!"

Coşkuyla söylediklerimi Berk kaşlarını oynatarak cevap vermişti.

"Evet uyandı,doktorlarımız sayesinde."dedi buz gibi bir ses.

Soluma baktığımda Arınç Karadağ koltukta üstünlükle oturmuş mekanın sahibi gibi davranıyordu.

Şurada Berk olmasa yüzüne iki tane gecirecegimi bakışlarımdan anlamış olmalı ki alayla yüzünü 'sahi mi?'dercesine eğdi.

Aşağılık köpek!

"Sağlıkçıların kurduğu bu sağlık topluluğunu sahiplenmek zaten bir tek size yakışırdı.E madem üstlendiniz kapıdaki arkadaş kalabalığına da bir çare bulsaydınız."dedim korkusuzca zaten yarın grup seçimi bu akşamda doğum günü partim vardı.

Onu bir daha görmezdim.

Berk şekilden şekile girerken karşımda,bende kapıdaki kalabalığın Arınç Karadağ için olduğunu anlamıştım.

Küstah adam rahatlığını bozmadan yerinden kalkıp yanıma gelmişti sakin adımlarla.

Önce Berk'in duyabileceği şekilde:

"Kendi hastanemi neden sağlıkçıların sandın bilmiyorum ama kapıdaki gürültü konusunda haklısın küçük."

Daha sonra ürpertici bir soğukluk ile kulağıma eğilip,soğuk nefesini boynuma üfleyerek;

VİSALE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin