İyi okumalar dilerim 🌸
Oy ve yorum atmayı unutmayın.-----
İlerleyen dakikalarda o bakışlarını kesmezken telefonuma ard ardına bildirim gelmişti.
Sanırım arkadaş güvenlik duvarını yıkmıştı.
Telefonuma bakarken Berk yanımda bir kızla konuşuyordu kız,son zamanlarda ekranda bol bol gördüğüm o moda ikonlarına benzer giyinmiş bir sarışındı. Sanırım babamın arkadaşı olan Hasan beyin yani sağlık grubunda yetkili bir adamın kızı idi.
Bu kadar güzel giyimini ve sinsi bakışlara sahip bu kız kesinlikle Arınç Karadağyı kesiyordu ve muhtemelen onu Berkle kıskandırmaya çalışıyordu.
Henüz 1 dakika önce bizim masamıza gelmiş ve bana bakmadan Berkle sohbete dalmıştı.
Telefona bir bildirim ardından da arama düşünce acele ile cevaplayıp bahçeye doğru ilerliyordum.
"Alo,Sare hanım orada mısınız?"
Telaşlı sesi garip gelirken sağa sola bakınıyordum."Evet Enis,son durum ne?"
Telefonda tıkırtılar kesilmezken:
"Alo Enis,orada mısın!?"
Telefon birden kapanırken ben ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
"Sanırım bir planın daha suya düştü küçük Sare."
Arkamda buz gibi bir ses duymayı beklemiyordum hele o sesin Arınç Karadağa ait olacağını hiç beklemiyordum.
Hızla arkamı döndüğümde dibimde duran adam bana dikkatle bakıyordu.
Anlamıştı!
"Arkadaşıma yaptığının bedelini ödeyeceksin pislik herif!"
Sinirle konuşmam onu rahatsız etmiş olacak ya da bilmiyorum belki ona hakaretim onu sinirlendirdi.
Birden kolumu sert ama acımayacak şekilde tutup öfkeyle bana baktı.
Sesi ve gözlerinde gördüğüm o saf öfke daha onun en sakin olduğu halini bana anlatıyordu.
Onun namı dünyaca ünlüydü.
Kara gölge...
Kara bir dağ gibi arkanda ise onun kara gölgesinde kalmayada mahkumsun demekti.
Dağın gölgesi karanlıktı fakat Arınç,herkese inen bir Kara gölge idi.
O, savaşçıların 5 kez liderlik diğer tüm grupların sınırsız liderlik teklifini red eden bir Kara savaşçı idi.
Gözleri ruhumu ve yeşillerimi delerken.
"Uslu dur kendin için uslu dur!"
Beni mi düşünüyordu?
"Bunu neden söylüyorsun insanları umursamazca katleden sen,şimdi beni neden uyarıyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSALE
Teen Fiction"Zeytin göz,bir gün beni de sever misin?" ----- *Uyumsuz filminden ilham alınarak yazılmıştır. *Gerçek kişi ve kurumları konu almaz.