İyi okumalar🖤
Oy ve yorum atmayı unutmayın-------
Ortamda garip bir hava varken kadın bana hala şaşkınlıkla bakıyordu.
Haklıydı,kim kardeşim dediği çocuğa hiç düşünmeden öldürebilirdi ki.
Halüsilasyon gibi değildi,gerçek gibiydi.
Kahretsin ki bunu yapmıştım!
Kadın monitöre bakıp bir rapor tutuyordu.Yaklaşık yarım saattir bu yerde,bu yatakta geçmişimle cebelleşmiştim.
Sakin olmalıydım yoksa kontrolümü kaybedebilirdim.
Kadın nihayet sahte bir gülümseme ile bana dönerek;
"Tebrik ederim,artık bir savaşçısın Sare."dedi ve elindeki raporu bana uzattı.
Ben rapora tedirginlik bakarken orada halüsilasyonda nlr yaptığım yazıyor mu diye merak etmiştim.
"Bunu kapıdaki korumaya ver,o seni diğer savaşçılarla birlikte gideceğin yuvaya götürecek."
Şaşkınlıkla onu onaylayıp yavaş adımlarla dışarı çıkıyorum ki elim kapının kulpundayken kadın bana tekrar seslendi;
"Anneni bir fedakarist bilip nasıl savaşçı çıktığını merak ediyorsun biliyorum,Özge savaşçıydı fakat Salih bey bir sosyalistti sırf Özge, Salih beyle evlenmek için grubunu değiştirdi. Bunda Salih bey ona çok yardı- "
Devamın da babama övgüler yağdıracağını çok iyi bildiğimden kapıyı hızla açıp kendimi boğucu koridora attım.
Kapıdaki koruma sorgular gibi elimdeki yeşil renkli rapora bakıyordu.
Raporu ona verdiğimde yüzünde değişik bir ifade oluştu.
"Baban Salih Kartal'dı değil mi?"
Sorusunu umursamadan ters bir ifade ile ona bakıp;
"Görevinin bu soruyu sormak, olmadığını düşünüyorum."dedim
Fakat o buna alayla gülüp beni bir yere götürmeye başladı.Acaba Berk ne yapmıştı?
Beş dakika sonra beni savaşçılara ait olduğu her bir detayından belli olduğu,büyük bir minibüsün yanına getirdi.
Burada kız ve erkek yeni savaşçılar vardı.
Gözüm hala Berki ararken onun başaramadığı düşüncesi beni korkutuyordu.
"Sare."En arkada kederle beli bükük bir şekilde oturmuş olan Berk bana kısık sesle sesleniyordu.
Yüzüme kısa bir an bakıp tekrar yere bakmıştı.
Onu bulmanın sevinci varken içimde aynı zamanda da onun bu grubu seçip beni peşinden sürüklemesi,halüsilasyon da onu öldürmem dört bir yanımı sarmıştı.
Hızla onun yanındaki boş koltuğa oturup,hızla ona sarıldım ve o kendi kendine fısıldadı;
"Şükür ki geçmişsin testi. "O da beni düşünüyordu demek.
Ondan ayrılıp aynı onun gibi fısıldayarak;
"Berk annem savaşçıymış!Bunu babam bana hiç söylemedi."
Berk etrafa bakarak konuşmaya devam etti.
"Bu sabah baban telefonda konuşurken duydum fakat emin değildim.Sana söylemedim."
Berke hak vermiştim sabah bunu bana söyleseydi daha farklı bir karar verebilirdim.Fakat şuan gelmeyi hiç beklemediğim bu grupta ne yapacağımı bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSALE
Teen Fiction"Zeytin göz,bir gün beni de sever misin?" ----- *Uyumsuz filminden ilham alınarak yazılmıştır. *Gerçek kişi ve kurumları konu almaz.