6.Bölüm

27 12 6
                                    

İyi okumalar🎀
Oy ve yorum atmayı unutmayın

"Gruplar sizi hayatta tutar,yaşamak amacınsa grubuna sahip çık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gruplar sizi hayatta tutar,yaşamak amacınsa grubuna sahip çık."

{Sosyalist birliği}

.
.
.
.
.

Güne babamın heyecanı ile uyanırken,annemin yanımda olmasını son günlerde,diğerlerine kıyasla daha çok istiyordum.

Kahvaltı masasında erken saatlerde oturmuş babamın nasihatlerini dinliyorduk.

Babamdan gizlediğim bir şeydi, benim Fedakaristler grubunu seçeceğim.Berkte beni yanlız bırakmayıp annemin emaneti olan Fedakaristler grubuna girecekti.

En son öyle konuşmuştuk.

Genlerden gelen grup seçimi önemliydi ama bizim kendi seçimimiz de son günlerde ülke genelinde büyük önem konusu olmuştu.

Ve biz buna dayanarak gideceğimiz grubu kendimiz de belirleye biliyorduk.

Berk bugün fazla gizemliydi.

Sanki bana bir şeyler anlatmak istiyor ama yapamıyor gibiydi.

Buna fazla takılmayıp,köşede duran sadece kişisel ihtiyaçlarımızın olduğu bir sırt çantasına baktım.

Orada gittiğimiz grup ne olursa olsun bize zaten vereceklerdi bunlardan ama benim annemin hatıralarını da yanımda götürmeye ihtiyacım vardı.

Muhtemelen uzun müddetçe göremeyeceğim evime özlemle baktım.

Fakat Sevim hanımı artık görmek zorunda kalmayacağım için sevinçliydim.

Sofrada herkes düşünceliydi.
Sevim hanım hariç o mutluydu çünkü ben yani baş düşmanı bu evden gidiyordu.

Ama mutluluğunu bir beş dakikaya kadar elinden alacaktım çünkü o meşhur kozmetik mağazasını dün gece bombalamıştım.

Tabikide bunu gece mağazanın içi boşken yapmıştım ona vereceğim zarar milyonluktu ve arkamda hiç bir delil bırakmamıştım.

Bunu akşam sadece bir emirimle,can güvenliğinden emin olduğum Enis yapmıştı.

Bizim s*ber saldırıdan,Arınç'ın haberi olmasıyla biraz silkelenmişti ama iyiydi şimdi.

"BU!Bu nasıl olur!?"Sevim'in tizsesi kulak tırmalarken şaşkın bakışları bendeydi.

Babam,Sevim'in elindeki telefonu alıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

VİSALE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin