13/04/2024
İyi okumalar🤍
Oy ve yorum atmayı unutmayın🌸"Silah sesleri susalı 5 dakika olmuştu ama yarattıkları çığlıklar asırlardır susmuyordu."
S.K.
{Sare Kartal}☆
Her yer kan kokuyordu.
İnsanlar kaçışıyordu lakin 1 saat öncesine kadar burada huzur içinde sohbet ediyorduk.
Bu günlerde ise tek sohbetimiz "Yaşıyor mu?" ya da "onu çoktan kaybettik." oluyordu.
İnsanlar vahşiydi hemde evrenin en vahşisiydiler.
Etrafıma bakarken öfkeliydim, kırgındım kendime.Keşke o cani adamla konuşup bu haksız işgali durdurabilseydim.
Ama olmuyordu.
Topraklar ya verimlidir,ya sınır bölgesidir ya da sadece alınmak istenmiştir.
Silah sesleri susalı 5 dakika olmuştu ama yarattıkları çığlıklar asırlardır susmuyordu.
Ayağa kalkıp yaralı insanlara yardıma koşmuştum tıpkı annem gibi.
Bir kızın daha yanına varacaktım ki kolumdan hızla çekilip durdurulmuştum.
Kimin yaptığına baktığımda ise babam ın korumalarından biri olduğunu gördüm.
"Efendim babanız bu durumda olmanızdan hoşnut değil eve-"derken sözünü kestim.
Aynı zırvalıkları söyleyip duruyorlardı.
"Bu insanları görmüyor musun!?söylesene kimse onlara yardım eli uzatmazken ben nasıl çekip gideyim!?"
Diyerek çıkışsam da beni yine babamın sözleriyle eve götürecekti.
En azından gerçekleri yüzüne vurmuştum,burayı yakın arkadaşım Berk'e emanet edebilirdim.Can kaybı bu sefer yoktu.Öyle demiştiler.
Koruma sabır çekerek;
"Eğer şimdi gelmez iseniz bir daha asla buraya gelemezsiniz.Bu geldiğiniz son olur!"dedi daha doğrusu babamın sözlerini iletti köpek.
Berk çoktan yanımıza gelip ezbere bildiği şeyleri dinliyordu.
Arabayı gösterdiğinde ortamda ki hasarın büyüklüğüne bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSALE
Teen Fiction"Zeytin göz,bir gün beni de sever misin?" ----- *Uyumsuz filminden ilham alınarak yazılmıştır. *Gerçek kişi ve kurumları konu almaz.