İyi okumalar🌙
"Gözlerin yakından daha güzel."
A.K.
Arınç Karadağ____
Araçtan inip,beni göz hapsine almış olan Arınç'a bakıyordum.
Yanındaki kendisi ile birlikte,10 kişilik bir ekiple bize bakıyordu.
Ekipte 7 erkek 3 kız vardı.
Hepside korkunç bir bakışa sahipti yani şimdiden ürkütücü bulmuştum onları arkalarına aldıkları bina ise ihtişamı ile göz kamaştırıyordu.
Genellikle siyah ve koyu tonlarına boyanmış binanın giriş kapısında ise kocaman bir kılıç sembolü vardı az önce o kapıdan büyük bahçeye geçmiştik.
Büyük bahçede renkli olan tek şey yerdeki yeşil çimlerdi.
Gerisi koyu bir karanlıktı.
Bahçede sıra ile dizilmiş bizlere bakan 10 kişilik korkutucu kadronun en önünde yaşlı bir adam ve Arınç duruyordu.
Yaşlı adamı daha önce hiç görmemiştim.
Bahçeye bir araç giriş yaptığında ise 2.grubu beklediğimizi anladım herkes 2.gurp'a odaklanmışken Arınç bana adeta kitlenmişti.
Göz hapisinden çıkarak bende gelen 5 kişiye baktım.
Gelenler bizi zorlayacak gibiydi.
Hani bu erkekler bakım yapıyordu?
Gayet güçlü görünen bir forma sahiptiler.
Kızlar ise fazla egoistlik taslıyordu.Ama aralarında tanıdık bir sima görmek mümkün dü.
Aka oradaydı.
Bir zamanlar çocukluk arkadaşım olan yediğim içtiğim bir olan çocukluk arkadaşım Aka.
Onu uzun zamandır görmemiştim.En son annemin cenazesine gelmişti.
Hatıralar beni kafeslerken Aka beni fark edip içten bir gülümseme sunmuştu bana esmer yüzüyle.
Onunla aynı grupta olmayı çok isterdim.
Bende ona içten bir gülümseme sunacakken Arınç'ın adeta kükeremesi bunu bozdu.
"Önüne dön ahmak herif!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSALE
Teen Fiction"Zeytin göz,bir gün beni de sever misin?" ----- *Uyumsuz filminden ilham alınarak yazılmıştır. *Gerçek kişi ve kurumları konu almaz.