(7.BÖLÜM) -CEZAEVİ-

10 3 0
                                    

Dünden sonra Ekin, Eren'in yüzüne bakamadı. Eren, Ekin ile yakınlaşmaya çalışıyordu fakat Ekin kaçıp gidiyordu.

Kolyenin sahibi Ece isimli küçük bir kız çocuğuydu. Ece sorguda kolyesini yaklaşık 1 hafta önce kaybettiğini ve o kolyenin en son çantasında olduğunj söyledi.

Bunların hepsini Eren ve Ekin'e ilettiler. Eren ve Ekin ofise gelmişlerdi. Kolyede yanlızca Ece'nin değil, Ece'nin annesi Melisa Çakmak'ın da parmak izi vardı.

Melisa Çakmak'ı sorguya almışlardı fakar Melisa kendisini savunamadı.

Melise şuanlık serbest bırakılmıştı fakat mahkeme günü Melisa için iyi geçmeyecekti.

Ece'nin kolyeyi 1 hafta önce kaybettiğine dair kamera kayıtları vardı fakat çantayı en son Melisa açmıştı ve kolyeyi onun çıkardığına dair kamera kayıtları vardı.

Mahkeme günü 4 gün sonraydı.

-4 Gün Sonra-

Melisa'nın avukatı Sinem Oldur çok kanıt bulamamıştı fakat elinde az da olsa Melisa'yı savunacak şeyler vardı.

Bahar Gözipek'in avukatı Melisa'yı suçlu çıkarmak için herşeyi yapıyordu ve başarıyordu da.

Mahkemeye Eren ve Ekin'de gelmişti. İkisi mahkeme salonunda bir yere oturdular.

Mahkeme başlayınca konuşmaya ilk Sinem başlamıştı. Sinem'in söylediği herşeye Bahar'ın avukatı karşı gelmiş ve elindeki kanıtları göstermişti.

Mahkemenin sonuna gelince Melisa kendini iyi savunamadığı için suçlu yargılandı ve 24 yıl hapis cezası aldı.

Melisa cezaevine götürülmeden önce Ekin ile göz göze geldi. Ekin, Melisa'ya gülümsedi fakat Melisa hiç mutlu değildi.

Ekin'in yanına Eren geldi ve Ekin'e niye gülmsediğini sordu. Ekin, "katil yakalandı. Ben sana katil olmadığımı söylemiştim Eren." dedi. Eren, "haklısın, özür dilerim. " dedi ve Birlikte ofise geri gittiler...

BU BENİM GÖREVİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin