Ceset incelemedeyken Ekin, Eren ve Mehmet hala şoklar içerisindeydi. Cesetin yanında bir bışak vardı.
Cinayet o kadar temiz ve ustalıkla işlenmiştiki, bıçağın üstünde kandan başka birşey yoktu. Parmakizi sonuçlarından biri çıkmamıştı.
Ardından başdedektif Mehmet'in ifadesi alındı. İfade alındıktan sonra Ekin ve Eren başdedektifin yanına gitti ve zorda olsa tekrar birlik olarak çalışmak istediklerini söylediler.
Mehmet bunu düşünmeden kabul ettmişti ve, "siz birlikte iyi ikili oldunuz. " dedi. Eren'in yüzü kızarmıştı. Daha sonra Eren, Ekin'i evine bırakmayı teklif etti. Ekin bu sefer Eren'in teklifini reddetti ve arabası evde kaldığı için toplu taşımayla gideceğini söyledi.
Eren'de Ekin'le gitmek istediğini söyledi. Ekin, "iyi naparsan yap." dedi ve sokağa doğru birlikte yürüdüler.
Eren yürürken Ekin'in elini tutmak istedi fakat cesareti yoktu. Ekin bunu fark etti ve Eren'in elini sertçe çekerek "utanma, yoksa ezik gibi görünürsün. " dedi.
Ekin tranvaya binmeye karar verdi ve Eren'de Ekin'in yanında geldi. Birlikte bir tranvaya bindiler ve sadece 2 koltuk boştu. Ardından ikisi o koltuklara oturdular.
Eren, "lunapark da sorduğum soruma hala cevap vermedin. " dedi. Ekin, "ne sordun ki? " diye sordu. Eren, "sevgilin veya eski sevgilin var mı? " dedi. Ekin, "bunları öğrenip ne yapıcaksın Eren? " diye sordu. Eren, "sen söylesene artık " dedi. Ekin, "iyi peki, madem bu kadar çok istiyorsun söyleyeyim." dedi. Eren hızlıca doğrulup Ekin'i merakla dinliyordu. Ekin, "şuan bir sevgilim yok . " dedi. Eren, "peki eski sevgilin var mıydı? " diye sordu. Ekin, "evet vardı, hatta bir aralar ona öyle bir aşıktım ki bu aşkım yüzünden az kalsın ölüyordum, fakat hayat onu benden önce öldürdü. " dedi. Eren, "kimdi peki? " diye sordu. Ekin, "Çağtay, Çağtay Diken. " diye cevap verdi. Eren, "ne? " diye bağırdı. Ekin, "ne oldu? " diye sordu. Eren Ekin'e, "Ekin sen hangi liseye gittin? " diye sordu. Ekin gittiği liseyi söyledi. Eren gülerek, "bende o liseye gittim hatta, Çağtay'la aynı sınıftaydık ve senlede . " dedi. Ekin, "gerçekten mi? Senlr ben aynı sınıfta mıydık?" diye sordu. Eren, "başta hatırlamamıştım fakat gözüm biryerden kesiyordı seni. " dedi. İkiside birbirinin gözlerinin içine bakıyordu.
Başdedektiften ikisinede mesaj geldi ve şöyle yazıyordu, "Çocuklar, size bir haberim var. Cesedin üzerinde parmak izi bukundu ve kimliği açığa çıktı. " yazıyordu.
Eren ve Ekin birbirlerine baktıktan sonra, Eren birşey fark etmişti. Ekin, Eren'in bir sorun olduğunu anladı ve, "ne oldu? " diye sordu. Eren, "hani bıçakta parmak izi yoktu, bıçakta parmak izi yokta cesette nasıl var? " diye sordu. Ekin, "üff boşver, kimlikaçığa çıktı ya dahası önemli değil dedi. Eren, Ekin'in bu davranışına anlam veremiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BENİM GÖREVİM
RomanceEren odaya girince, Ekin'in yüzündeki ifadeden ne hissettiğini anlamıştı. Ekin titreyen bir sesle, "korkuyorum... " dedi. Eren, Ekin'le birlikte paniğe kapılmıştı fakat güçlü durmaya çalıştı ve Ekin'e, "hayat filmler de gördüğümüz gibi değil Ekin...