(6.BÖLÜM) -HİSLER-

13 3 0
                                    

Eren ve Ekin lunaparka gelmişlerdi. İkisi önce hız trenine binmişlerdi, ardından çarpışan arabalara binip, en sonunda dönme dolaba binmişlerdi.

Eren, Ekin'e "sevgilin var mı? " diye sordu. Ekin, "sana ne" diye cevap verdi kızgın bir suratla. Eren, "soru sordum sadece." dedi fakat Ekin bundan hoşlanmamıştı.

Ekin, "sırf buraya kötüsündür diye geldim ama hiç değilmişsin. " dedi. Eren, "evet kötüydüm. " dedi ve Ekin'e yaklaştı. Ekin eliyle Eren'i geriye itip, "rahat dur,
durmazsan çok fena olur. " dedi. Eren, "ne olur muş? " diye sordu gülümseyerek.

Ekin, Eren'e tam cevap verecekken dönme dolap durdu ve herkes inmeye başladı. Ekin Eren'i beklemeden dönme dolaptan indi. Eren'de Ekin'in peşinden indi. Ekin Eren'e, "artık gitsek mi? " diye sordu. Eren, "tamam." diye cevap verdi ve arabaya bindiler. Eren, Ekin'i eve bırakırken Ekin'e bir mesaj geldi. Mesaj da evin şimdi ilaçlanacağı ve 2 saat girilmemesi yazıyordu.

Ekin Eren'e, "Eren, eve doğru gitme benim evimde hamamböceği vardı bende ilaçlattım. O yüzden eve gidemem 2 saatline sana gelsem sorun olur mu? " diye sordu. Eren, "olur." diye bağırdı yüksek sesle. Ekin, "Sorun mu olur? " diyr sordu. Eren yaptığı yanlışı düzeltmek için adeta bir tavuk gibi çırpınıyordu ve Ekin'e, "yok senin gelmen sorun olmaz anlamında dedim." dedi. Ekin, "tamam ozaman. " dedi ve Eren'in evine doğru gittiler.

Eren'in evine gelince Ekin montunu asıp mutfağa doğru gitti. Eren'de Ekin'in peşinden gitti ve Ekin'e, "acıktın mı?" diye sordu.

Ekin, "evet." diye cevap verdi. Ekin dolaptan çıkardığı spagettiyi bir tencereye koydu. Eren o sırada Ekin'i gözetliyordu. Ekin dolaptan bir kase kiraz çıkarttı ve onları yıkayıp yemeye başladı. Eren kendini tutamadı ve Ekin'i dudaklarından öptü.

Ekin anın şokuyla önce bir duraksadı fakat sonra herşeyin farkına varıp Eren'i itti ve, "bir daha bunu sakın yapma Eren. " dedi yüksek sesle. Ekin çantasını ve montunu aldı ve hızlı bir şekilde kapıyı açıp çıktı.

Eren yaptığından pişman değildi.

Ekin ne kadar kabullenemesede Eren'e karşı birşeyler hissetmeye başlamıştı ve geri dönüp kapıyı tıklattı. Eren kapıyı açtığı anda Ekin Eren'in dudaklarını öptü. Eren çok şaşırmıştı ve Ekin'e, "kal" demişti fakat Ekin, Eren'e gülümseyip kendi evine gitti...

BU BENİM GÖREVİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin