Mehmet, Ekin ve Eren'nin ayrıldığını duyunca, Ekin'in evine gitti ve Ekin'in kapsısını deli gibi çaldı.
Ekin, kapısını açtığında karşısında Mehmet'i gördü ve artık bir kaçışının olmadığını anlamıştı.
Ekin yaptığı stresten dolayı koşarak tuvalete gitti ve kendini tutamayıp klozet insan içerisine kustu.
Mehmet, Ekin lavaboda kusarken ona, "Bu işi halletmen için sana bir gün veriyorum Ekin. Bakalım kimi seçeceksin? " dedi ve çekip gitti.
Tam o sırada Eren'in telefonuna bir bildirim gelmişti. Mesajda, "Sana gönderdiğim şeyi bugün nereye çıkarsan onu giy ve öyle çık. " yazıyordu. Eren mesajı kimin gönderdiği ne baktığında ise altında sadece "-U.T." yazıyordu. Ve ardından kapı çaldı. Eren kapıyı açtığında gerçekten kendisine bir kutu gönderilmişti. Eren kutunun içini açtığında içinde bir giyisi vardı. Eren kuyudaki kıyafeti incelerken anında telefonu çaldı. Arayan kişi Ekin'di.
Eren şaşkınlıkla telefonu açtığında, Ekin hemen söze girmişti. "Eren hemen valizini hazırla, hayır, yok, dur, hazırlama direk kapının önüne çık seni bir yere götüreceğim. " dedi ve telefonu kapattı. Eren panikle üstünü değiştirmeye giderken, ona bugün gelen kargo aklına geldi. Eren şüphe etmeden kimin gönderdiği belli olmayan, o kıyafeti giydi ve kapısının önüne çıktı. Karşısında Ekin vardı fakat Ekin bi garip gözüküyordu.
Eren, Ekin'e ne olduğunu soracakken Ekin, Eren'in lafını kesip ona susmasını söylemişti.
Yaklaşık 3 saat sonra Ekin Eren'le birlikte bir dağ evine gelmişti. Eren Ekin'e, "Niye böyle bir yere geldik? Benle hani ayrılmıştın? " diye sordu. Ekin, Eren'e sadece susmasını söylemişti ve onu kolundan tutup bir dağa çıkarttı.
Güneş yavaş yavaş batıyordu. Ekin, Eren'i günbatımını güzelce izleyebilecekleri bir yere çıkarmıştı. Eren'in hala kafasında tonlarca soru vardı ve hepsini Ekin'e sormak istiyordu. Eren, "Niye buraya geldik? " diye sordu ilk önce sonrasında, "Biz ayrılmamış mıydık? Benim evde yapmam gereken bir sürü görevim var, burada seninle günbatımını mı izleyeceğim? " diye tonlarca soru sorarken Ekin, Eren'in lafını kesip, "Bu da senin görevin Eren... Seninle son kez günbatımını izlemek istiyordum. Beni herzaman mutlu edeceğini söylemiştin. " dedi. Eren, "O seninle ayrılmadan önceydi Ekin, eğer seni aldatmadığıma inansaydın belki burada ikimizde mutlu olabilirdik. Fakat herşeyi sen bozdun! " dedi. Ekin, "Haklısın, herşeyi ben bozdum. Ve herşeyi ben düzelteceğim... " dedi ve cebindeki silahı çıkarıp karnına doğru tuttu ve, "Seni çok seviyorum Eren Tokgöz... Senin için herşeyi yaparım... " dedi ve silahı tam kendisine sıkacakken Eren, silahı kendisine doğru çevirip ateş etti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BENİM GÖREVİM
RomanceEren odaya girince, Ekin'in yüzündeki ifadeden ne hissettiğini anlamıştı. Ekin titreyen bir sesle, "korkuyorum... " dedi. Eren, Ekin'le birlikte paniğe kapılmıştı fakat güçlü durmaya çalıştı ve Ekin'e, "hayat filmler de gördüğümüz gibi değil Ekin...