(3.BÖLÜM) -"BANA İNANIR MISIN?"-

14 3 0
                                    

Ertesi gün ikiside ofisteydi. Ekin dün olan şeyleri unutmuştu.

Başdedektif, "dün gece bir şey bulabildiniz mi? " diye sordu. Ekin ve Eren'in adeta nutku tutulmuştu. Eren, "birşey bulamadık efendim. " dedi. Başdedektif hüsrana uğramıştı.

Ekin hala garip davranıyordu. Durmadan mimik ve hareketler yapıyordu.

Eren, Ekin'e "bu cinayetle ilgili daha fazla şey biliyor musun?" diye sordu. Ekin'in yüzü buz kesmişti.

Ekin'in eline bu cinayet vakası geçtiğinden beri Ekin, garip garip hareketler veya kimsenin anlam veremediği mimikler yapıyordu.

Ekin artık içinde tutamadı ve "Bahar'ı tanıyorum. " dedi. Eren kısa bir sessizlikten sonra, "nasıl yani? " diye cevap verdi. Ekin yere bakarak, "babam, Bahar'ın annesini nedenini bilmediğim bir sebepden ötürü öldürdü. Babar'da intikam almak için babamı öldürdü. " dedi. Eren şok içerisindeydi. Ekin, "ama ben daha yeni öğrendim böyle olduğunu Eren. " dedi.

Eren, "Eren Bey diyeceksin, ayrıca ben olayın tamamını öğrendim zaten. " dedi. Ekin, "ben yapmadım! " diye bağırdı. Eren, "baban, Bahar'ın annesini öldürdü sonra Bahar senin babanı öldürdü ve sende intikam almak için Bahar'ı öldürdün değil mi? " diye sordu. Ekin bi yerden sonra duygularını kontrol edemedi ve gözyaşları dökmeye başladı.

Eren, Ekin'e bakınca gözleri dolmuştu fakat daha yeni yeni tanıdığı birine acıyacak hâli yoktu. Ekin, "ister inan Eren, ister inanma ama Bahar'ı ben öldürmedim. " dedi gözyaşlarıyla beraber. Eren, Ekin'e inanmaya karar verdi ve "başka birşey biliyor musun? " diye sordu. Ekin, "tek bildiğim bu ve Bahar'ı öldüreni bulup katilin ben olmadığımı sana ispatlıyacağım Eren bey. " dedi, ardından odanın kapısını açıp çıktı.

Eren evine geçince hala düşünce içerisindeydi. Ekin'e inanmalı mıydı? Yada Ekin'e niye inandı? Bunları düşünüyordu. Eren mutfağa geçip kendine kırmızı şarap koydu. Yanında yemek yemek için dolap kapağını açtığında dolaptaki spagettiyi gördü ve onu aldı.

Eren spagettiyi tencereye koyunca aklına Ekin geldi ve spagettiyi çöpe attı. Ardından şarabını alıp salona geçti.

Eren hala düşünce içerisindeydi fakat Ekin'e inanıp, inanmamasını düşünmüyordu. İlk görüşte aşka kapılıp, kapılmadığını düşünüyordu.

Eren, Ekin kelimesini duyunca içinde birşeyler hareket ediyordu fakat bu duyguya kapılmak istemiyordu çünkü daha yeni tanıştığı nerdeyse 1, 2 kere görüştüğü bir kıza aşık olmak ne kadar mantıklıydı ki?

Eren beklemeyi tercih etti ve gökyüzüne doğru bakan yatağına, kafasında bir ton düşünce ile uzandı ve derin bir uykuya daldı...

BU BENİM GÖREVİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin