Eren sabah kalktığında telefonuna gelen mesaj dikkatini çekmişti. Başdedektifden gelmişti ve dava da gelişme olduğu yazıyordu.
Bulunan kolyeden parmak izi çıktığını ve başşüphelinin kim olduğundan emin oldukları yazıyordu. Eren, başdedektife birazdan ofise geleceklerini söyledi.
Ardından Eren, Ekin'i aradı. Ekin uykulu bir şekilde telefonu açtı ve Eren'e bu erken saat de neden aradığını sordu.
Eren, başdedektifin mesajda ona anlattıklarının aynısını Ekin'e anlattı ve Ekin'e, "kolyenin sahibi bir kız çocuğumuş. " dedi. Ekin şaşırdı ve "nasıl yani? " diye sordu. Eren, "bende çok şaşırdım fakat sonuçlar öyle gösteriyor. " dedi.
Ekin, "ne olucak şimdi? " diye sordu. Eren, "büyük ihtimalle hapis, çünkü kız 12 yaşında. " dedi. Ekin, "iyi tamam, ben biraz daha uyuyacağım. " dedi ve telefonu kapattı.
Ertesi gün olmuştu. Eren ve Ekin bugün izinliydi. Eren evinde oturmuş dergilere bakıyordu ve bir lunapark gördü. Eren, annesiyle lunaparka gitmeyi çok severdi. Gözleri dolmuştu.
Bu izin gününde lunaparka gitmek istiyordu fakat tek gitmek istemiyordu ve Ekin'i aradı. Eren, Ekin telefonu açtığı an "lunaparka gidelim mi? " diye sordu. Ekin başta kabul etmedi fakat Eren'in sesinin kötü geldiğini fark edince teklifi kabul etmişti.
Eren, Ekin'e 14.30 da alacağını söyledi ve telefonu kapattı. Ekin üstünü giyinip evinin aşağısına indi ve Eren'e evinin konumunu attı. Eren, Ekin'i almaya gelmişti ve Ekin'i görünce gözlerini Ekin'den alamadı.
Ekin iş yerindeyken saçını asla salmıyor ve hep dağınık topuz yapıyordu. Ekin saçını o gün salmıştı ve buyüzden Eren gözlerini Ekin'den alamamıştı.
Ekin ve Eren bir süre bakıştıktan sonra Ekin, "arabaya geçelim mi? " diye sordu. Eren, "ah, evet, tamam, geçelim." dedi ve arabaya geçtiler. . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BENİM GÖREVİM
RomansEren odaya girince, Ekin'in yüzündeki ifadeden ne hissettiğini anlamıştı. Ekin titreyen bir sesle, "korkuyorum... " dedi. Eren, Ekin'le birlikte paniğe kapılmıştı fakat güçlü durmaya çalıştı ve Ekin'e, "hayat filmler de gördüğümüz gibi değil Ekin...