Eren'in arkadaşları Eren'in moralsiz olduğunu gördüklerinde, Eren'in kafsını dağıtmak için onu zorla cluba götürdüler. Eren bıkkınlığından dolayı ne içmiş ne de arkadaşlarına katılmıştı. Oturmuş sadece Ekin'i düşünüyordu. Bunu gören arkadaşları Eren'e zorla içki vermişlerdi.
Eren belki kendisine iyi gelir diye içkiyi içmişti fakat bunun sonu gelmedi. Eren aşırı derecede sarhoş olmuştu. Arkadaşları Eren'in yine oturmuş Ekin'i düşündüğünü görünce, Eren'i zorla dansa kaldırmışlardı. Eren istemeyerek kadınların arasına kaynaşmıştı.
Bi kadın, Eren'in yanına gelip, onun elinden tutarak dans etmeye başlamıştı. Eren rahatsız olup eline geri çektiğinde kadın Eren'e, "İsmin ne?" diye sordu. Eren sarhoş bir şekilde, "Eren" dedi ve kadına ismini sordu. Kadın, "Çok yakında geri geleceğim Eren, o zaman ismimi öğreneceksin. " dedi ve Eren'i dudaklarından öperken fotoğrafını çekti.
Eren hızlıca kadını itip, eşyalarını alıp bir taksiye binip, eve gitmişti. Kadın elindeki fotoğrafı gizli bir numaradan Ekin'e yolladı.
Ekin bu fotoğrafı gördüğü gibi arabasına binip Eren'in evine gitti. Ekin, sertçe kapıyı çalıyordu.
Eren kapıyı açtığında, karşısında Ekin'i görünce çok mutlu olmuş ve ona sarılmıştı. Fakat Ekin, Eren'i geri itmişti. Eren tam ayık değildi bu yüzden Ekin'in söylediklerinden pek birşey anlamıyordu. Ekin, Eren'in sarhoş olduğunu anlayıp onu yatağına yatırdı ve gözlerini hiç kırpmadan bir koltukta sabahladı.
Eren uyandığında başı feci derecede ağrıyordu ve hiç birşey hatırlamıyordu. Eren, Ekin'i salonda gördüğünde bir yandan mutlu olmuştu fakat bir yandanda garipsemişti.
Ekin, Eren'in uyandığını gördüğünde bağırarak, "Sana inanmıştım, bana demiştinki seni hiç bırakmayacağım, seni hep seveceğim demiştin
Şimdi neden bana bunu yaptın Eren? " dedi. Eren, Ekin'in söylediklerini anlamakta güçlük çekiyordu ve, "Ne diyorsun anlamıyorum Ekin? " dedi. Ekin, "Anlamyorsun, anlamıyorsun ha? Al bakalım şimdi anlıyor musun? " dedi ve fotoğrafı Eren'e gösterdi.Eren fotoğrafı görünce, dün geceyi hatırlamaya başlamıştı ve, "Bilerek yapmadım. Kadın yapıştı. " dedi. Ekin, "Sana inanmıyorum Eren TOKGÖZ! Artık Ekin diye biri yok hayatında! Görüşürüz! " dedi ve çekip gitti. Ekin ne kadar bunları söylemek istese bile buna vicdanı el vermiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BENİM GÖREVİM
RomansaEren odaya girince, Ekin'in yüzündeki ifadeden ne hissettiğini anlamıştı. Ekin titreyen bir sesle, "korkuyorum... " dedi. Eren, Ekin'le birlikte paniğe kapılmıştı fakat güçlü durmaya çalıştı ve Ekin'e, "hayat filmler de gördüğümüz gibi değil Ekin...