İlk bölüm~Başlangıç

4.8K 124 11
                                    

TRIS
Sabah uyandığımda saat 8 i gösteriyordu. Hemen kalkıp yatağımı düzelttim. Odam gözüme çok dağınık geldi ve hemen odamı toparlamaya başladım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi giyinip mutfağa gittim. Annem ile babam kahvaltı hazırlıyorlardı. Babama"Caleb daha uyanmadı mı?" diye sordum. "O saat 7 gibi uyandı ve seçim için çok heyecanlıydı. Dışarı sabah sporu yapmaya gitti gelir şimdi." diyerek cevapladı. Aslında ben de en az onun kadar heyecanlıydım. Fakat belli etmiyordum. Kahvaltı hazırken Caleb geldi ve hemen yemeğe koyulduk. Saat 9 da seçim töreninin olduğu salonda bulunmamız gerekiyordu. 5 farklı topluluk var ve bizim bunlardan bir tanesini seçmemiz gerekiyor. Dürüstük,Fedakarlık,Bilgelik,Dostluk ve Cesurluk. Ben fedakarlık topluluğundayım. Bulunduğum topluluktan çok fazla hoşlanmıyorum çünkü burada mutlu değilim. Sahip olabileceğimiz herşey var ama yine de kendimi daha özgür kılmak istiyorum. "Ben kararımı verdim. Cesurluğu seçmek istiyorum" dedim masadaki herkese. İlk önce babam biraz şaşırdı ama sonra"Senin için iyi olabilir. Her şeye cesaretin var. Bunu yapabilirsin." diye karşılık verdi."Artık 16 yaşındasın,Beatrice. Elinden geleni yapabilirsin. Biz babanla hep arkandayız ve seninle gurur duyuyoruz." dedi annem. Tabiiki biliyordum benle gurur duyduklarını. Ama ben de cesurlukta mutlu olacağıma inanıyorum.
Artık zaman gelmişti. Bilgelik lideri Jeanine Mathews ilk önce bir konuşma yaptı ve bize gönlümüzden ne geçiyorsa onu yapmamızı dilediğini söyledi. Nedense bu kadını bir türlü sevemiyorum. Herkese karşı iyi davranıyor ama nedense ben onun o kadar da iyi olmadığınu düşünüyorum. Bir kaç kişi sahneye cıkıp elini kestikten sonra elementlerin üzerine kanını damlattı. Sıra kardeşime geldi ve o da herkesin yaptığı gibi bir topluluk seçti. Bilgelik. Annemle babam onu alkışladılar çünkü onlar bilgiye çok önem veriyor. Sıra bana gelince elimi kestim ve yanan kömüre kanımı damlattım. Cesurluktakiler beni yüksek sesle alkışladılar çünkü fedakarlardan genellikle cesurluğa gelen olmaz. 2 yıldır fedakarlardan cesurluğu secen tek kişi ben oldum.
Herkes seçimini yaptıktan sonra ailemle ve kardeşimle vedalaşmaya gittim. Ailemiz bize aynı anda "Sizi çok seviyoruz." deyip gittiler. Artık yeni bir serüvene başlamanın zamanı geldi.

----------------------------------------------
İlk defa hikaye yazıyorum ve divergent serisi hayranıyım. Okuyanmar umarım beğenir. Yeni bölüm hemen gelicek. Teşekkürler..

DIVERGENT~UyumsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin