▪ BÖLÜM 18 ▪

142 13 3
                                    


Multimedia : MenArdınç •

Elindeki kabloyu boynuma dolayarak zorlukla konuştu. Işte şimdi kaçmak imkânsızdı.

" Lanet olsun ölücem. Lanet olsun "

Sesleri duyan birileri olmuş olacakki kapıyı kırarcasına içeri giren kişi ile dikkati benden çekildi.

Çağdaşın şaşkın bakışları , Bir benim bir de dağılmış Odanın içerisinde dolaştı. Peşinden giren Ardınç , menar Tunç daha çok arkamda titreyen bedene odaklanmış durumdaydı.

Çocuk , Çağdaşın " Lan! " diye Kükreyişi ile yapacak birşeyi olmadığı için beni tekrar kendine doğru sürükledi.

Menar 'dan bir çığlık yükselirken çağdaş , çocuğun beni sürüklemesi ile Tunç ve menarın yanıma gelmesini engelledi.

" Şimdi beni burdan çıkartıcaksınız . " diye bağıran manyağa alayla güldüm. Artık sinirlerim üst safhaya gelmiş , iyice gerilmiştim.

"Ne çıkması ya.! Ne çıkması? Heryerde seni arıyorlar. Bütün bunlar boşuna. Boşuna uğraşıyorsun "

Ani çıkışım karşısında elleri gevşemiş gibi olsada hala sıkı tutuyordu. Çağdaş sabır dilercesine yukarı baktı.
Yanıma doğru adım attığında , beni tutan kol boğazıma sarılmış , cama doğru sürükleniyordum.

Camın önüne adım attığımızda, Camı açtı.

" Lan kapat o camı ! " Çocuk çağdaşın uyarısını umursamayarak bizi biraz daha cama yaklaştırdı.

Çağdaş diğerlerini odadan çıkarmış,olduğu yerde dururken sinirle ellerini saçlarının arasına daldırdı.

"Şanslıysan şimdi geberirsin. Yoksa seni kimse alamayacak elimden. "

Çocuk yapmacık dolu bir kahkaha attı
" Ölmeyeceğim ÇAĞDAŞ ATAHAN. Beni kurtaracaksın. Koskoca uyuşturucu ticaretcisisin nihayetinde"

Çağdaş ve ben şaşkınlıkla birbirimize bakarken çocuk kahkahasını tekrar attı.

" Tutuklanma haberin heryerde çağdaş. Bir kullanıcının tanımaması olmaz piyasada değilmi ? Bukadar şaşırma "

Duyduklarım karşısında oldukça soğuk kanlı bir şekilde çağdaşa baktım. Onun güvenilir olmadığını biliyordum. İlk tanışmamızda da bizzat suç üstü yapmıştım.

Fakat hastanede bir manyağın bunu bu şekilde dile getirmesi oldukça şaşırtıcıydı.

Çağdaşın kendini çok zor tuttuğunu görebiliyordum.

" Ne saçmalıyorsun sen!" Diye dişlerinin arasından konuştu.

Çağdaş gözlerini çocuktan biran olsun çekmezken , Gözlerimle bizimkileri arıyordum çağdaşın arkadasında ki ardınçta ortadan kaybolduğunda , biran önce polisleri alıp gelmelerini umut ettim.

Arkamda ki manyak çağdaşın sinirli bakışları eşliğinde sırtımı cama dayadı

" Eeh yeter. Çok sıktınız siz. Beni burdan çıkar çağdaş. Süre yok . Yoksa atarım bu kızı aşşağı "

Çağdaş çocuğun sözlerine karşılık sinirle kahkaha attı.

" Emriniz olur. Uçakta getirelim hatta paranızda hazır olur. "

Çocuk çağdaşın alay etmesine sinirlenerek herşeyi savurdu.

" Dalga mı geçiyorsun lan sen " diye bağırdı.

Boğazıma sarılıp , beni camdan aşağıya geriye doğru sarkıttı. İçimden çağdaşa tüm küfürleri sayarken, yanımda ki manyağıda atlamıyordum.

Önümde durmasını fırsat bilip var gücümle vurdum. Tekmem ile iki büklüm oldu doğrulduğumda ağlıyordum. Çocuğun kafasını bu kez ben camdan çıkartıp bağırırken çağdaş beni çekmeye çabalıyordu.

O arada çağdaşı da ittirip bağırdım.

" Allah'ın belası! beynim aktı senin yüzünden. Manyak herif düşseydim ya ? " diyip dışarda olan kafasına defalarca pencereyi çarpıp kapattım.

Araya sıkışan kafasını kurtarmak için ellerime tırnaklarını geçirmiş , kanatmıştı. Çağdaş beni çekmeyi başarmış , nezaman geldiğini bilmediğim Ardınç beni odadan çıkarıyordu.

Ardınç beni , koridorda bekleme sandalyelerinden birine oturtturup su getirdi . Menar, babam ve Tunç ta hızla yanıma gelerek nasıl olduğumu sordular. Menar bana sarılırken hıçkırıkları arasında konuştu. Çok korktuğu her halinden belli oluyordu.
" Almira çok korktum bişey yapmadı değilmi sana , iyisin ? "

Yüzümdeki yaşı silerek ona sarılıp saçlarını okşadım .

" Ağlama hadi iyiyim , iyi sin "

Burnunu çekerek " Geçti. İyiyiz " dedi.

Menar dan ayrılıp sırayla herkese sarıldım.

"Almira burdayım Birtanem Üzgünüm seni yalnız bıraktım " diyen babama sarılarak iyi olduğuma ikna ettim. Biz koridorda otururken polisler de gelmiş içeri giriyorlardı.

Çağdaşı merak ediyordum. Hala neden gelmediğini derken içerden gelen gürültüler ile ayağa kalktım. Ardınç ile Menar beni tekrar oturtup kapıya döndüler.

AYKIRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin