Multimedia : ÇağdaşMerhabalar , birkaç şey söylemek istiyorum. Arkadaşlar Ben watpad ' te bir şeye dikkat ettim hep aynı kurgu olan klişe hikayeler bile daha çok okunuyor . Amacım asla ve asla aşağılamak değil sorun Sanırım okuyucu kitlesinin yaşının küçük olmasından kaynaklanıyor . Okadar çok hata olmasına rağmen üstelik. Kitabıma Şubat ayında başladım kafamda kurgu olmadığını vote veya yorum için yapmadığımı daha önce açıklamıştım. Ne zaman içimden gelse ilham gelse ozaman yazıyorum. Fakat bir ilerleme kat etmedim bu beni üzüyor elbette ki yanımda olup destek olmamanızda .! Dediğim gibi bir işe başlamışsam sonunu getiririm pes edip bırakmam. Sadece kendimi kötü hissetmeme neden oluyor hayal gücümü sınırlıyor farklı şeyler ortaya koymak için içimde yazma isteğimi arttırın. Bölümler daha kısa zamanda gelmeli ben buraya büyük bir aile yeni dostlar edinmek içinde katıldım ve Duygularımı kağıda dökmek içinde .. birazda sizin elinizde ben zamanımı size ayırmaya hazırım sınav yada okul sorun değil ufacık bi vakti de ayırırım watpad a . Arkadaslar bölümler Ancak çok ciddi sorunlar olduğu taktirde gecikir her hafta ici yazıyorum hafta sonları yayınlanıyor gaza gelir içimdeki yazma Şevki artarsa peşpeşe yayınladığımda oluyor bunları sizinle paylaşmak istedim birçok hikayede ilk bölümden sevgili yada kötü çocuk saf kız ayakları oluyor böyle olsun istemiyorum sadece zaman umarım iyi yerlere geliriz hep birlikte yanımda olanlara içten teşekkürlerimi yolluyorum ayrıca görüşlerini bildirenlere bölüm ithaf edeceğim. .
- MERVE AKGÜL
________________________________________________________________________________
Önümüze çıkan yol ayrımlarında kararımızı vermek epey zordur. Fakat birini seçmek zorundayız. Seçimlerimizle hayatımızın kontrolü bizim elimizde olsada, birileri tarafından ittirilip, ipleri başkasının eline veriyorduk.
Sonuçlar ya istemediğimiz yere ulaşacak ya da başa saracaktı .Hayatın bize hazırladığı bunlarla sınırlı değildi ki.
Bizim hayatımızda işler tamamen raydan çıkmış bağımsızdı. Bir sonuca varmıyor , olduğumuz yerde sayıyorduk ya da yaptığımız tek bir hata diğerlerinide Tıpkı bir domino gibi beraberinde getiriyordu.
Bunları düşünürken , öfke içimde yavaşca süzüldü . Çağdaşın da dediği gibi bir parça yiyecek arayan , titreyen bir Sıçan gibiydim ve her geçen gün artan titremelerim , krizlerim okadar yoğun oluyordu ki.. kendimi durdurulamaz bir şekilde uyuşturucu ararken buluyorum.
Ben bu değilim. Tamam. Masum bir kız olmasamda bu olmamalıyım. Kanımda dolaşan zehir benden ziyade, Çevremdekilere de kollarını uzatmış tı. Dipsiz kuyuma onlarıda çekiyordum beraberimde.
Aslında küçükken de acımasızdım. Adaletli davranmayanlara, bende acımıyordum. Adaleti sağlamaya çalışırken farkında olmadan bende aykırı davranıyor , onların çocuk aklı olduğunu hesaba katmıyordum. Adalet bu değildi.
İçimdeki masumane taraf körelmeye başlamış, yüzüme de yansıtıyordum. Mavi gözlerim artık çökmüş, etrafa boş ve nefret dolu bakıyordu . Kısacası dışardan göründüğü üzre kimsenin arkadaş olmak istemeyeceği , insanların ön yargı ile yaklaştıkları kızdım. Fakat yinede hayatımda birşeye değişmeyecim harika dostlar edinmiştim. Menar ,Tunç ,naz göktürk, ayçin. Hepsi ailemden bir parça gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI
Novela JuvenilGüçlü olamıyorum asla. Güçlü olamayacağımı anladım. Beni affedebilecek misin gelecekteki yüzüm? Bu kadar yenilgiyi kabullenememişken geçmişim, apar topar dün olabilecek mi tek bir kelimeyle? Ben, yalnızlığı seçmişken tüm renklerimden sıyrılıp ben ol...