Joonas
Kierähdän selälleni sängylle tasaamaan hengitystäni. "Vittuh...", henkäisen ja suljen silmäni hetkeksi. "Väitätkö viel et meijän välinen seksi on huonoo?" vieressäni makaava blondi virnistää ja kääntyy kyljelleen katselemaan minua. "Mmh... Haista vittu", mutisen edelleen vähän hengästyneenä. "Ei oikeen oo mun juttu, mut onneks mul on siin mun oma poikaystävä haisteltavana", hän hymyilee ja painaa kasvonsa kaulaani vasten.
Juttelimme tosiaan Joelin kanssa asioista kun tulin hänen luokseen käymään. Vihdoin kumpikin uskalsi myöntää että välillämme on ollut kipinöitä jo vuosia, mutta olosuhteet eivät vaan ole olleet sopivat. Nyt kuitenkin olemme molemmat sinkkuja ja aloittamassa bändi hommat uudelleen, niin juttu voisi jopa toimia. Kiedon käteni tyytyväisenä miehen ympärille ja annan tuon painaa suukkoja kaulalleni.
Hetken kuitenkin keskeyttää yöpöydällä villisti suriseva puhelimeni. "Sori mun on pakko tarkistaa et kuka sielt pommittaa", hymyilen Joelille pahoittelevasti. Joel nyökkää ja painaa päänsä rintakehälleni samalla kun avaan puhelimeni. Huomaan viestien tulleen Ollilta ja hätäännyn heti vähän.
Olli
Olli: Joonas auta, mä mokasin
Olli:Mokasin vitun isosti
Olli: oikeesti oon vitun Idiootti. Mä mokasin tänki, mä menin vittu suutelee sitä ja se käski mun häipyy ja ymmärrän kyl täysin. Oon iha kusipää.
Olli: ei ihme et mul ei oo ketää, mä niin tuun kuolee yksin
Joonas: Olli missä sä oot nyt? Me tullaan hakee.
Olli jakaa sijaintinsa mutta ei vastaa enää muuta. Toisaalta sijainnista päätellen voi olla että viesteihin vastaaminen ei edes enää onnistu. "Voi vittu, se on menny baarii", ähkäisen ja nousen istumaan. "Kuka?" Joel kurtistaa kulmiaan ja nousee myös istumaan. "Olli. Se vähä mokas ja on näköjää taas päätyny takas sen pahoihin tapoihin", huokaan ja alan vetää vaatteita päälle. "Sori et mä ny pilaan tän tällee mut mun on pakko hakee se pois. Sil on huomen töitä ja se ei voi mokaa sitäki tällasen pikku vastoinkäymisen takia", selitän ja katson tuota pahoittelevasti.
"Hei ei se mitää. Mä tuun sun mukaan. Voin hoitaa sen aftercaren sit sen jälkee ku asiat alkaa selkiytyä", Joel nousee ylös ja kietoo kätensä ympärilleni takaani. "Oot kultanen", hymyilen ja käännyn ympäri tuon otteessa. "Yritän parhaani", hän hymyilee ja painaa kevyen suukon huulilleni. "No mut mennää hakee se kännikala sielt baarista", huokaan. "Se saa kyl kuulla viel kunniansa ku pilas meijän illan", Joel pudistelee päätään ja pukee itsekin päälleen. "Mut ei tänää, se on luultavasti iha tarpeeks rikki jo valmiiks, eikä kaipaa yhtää enempää mitää epäonnistumisen tunteita", huokaan ja suin hiuksiani siistimmäksi. "Joo joo", Joel huokaa ja naurahtaa vähän. Lähdemme yhdessä eteiseen ja sitä kautta autolle. Suuntana siis lähi baari.
Aleksi
Seison sairaalan käytävällä ja tuijotan Ollin perään. Olin tuolle ehkä tarpeettoman ilkeä, mutta menin jotenkin niin hämilleni, etten osannut reagoida tilanteeseen mitenkään. Ja onko toisaalta ihmekkään, kun olemme tavanneet vasta muutama päivä sitten ja tuo menee ja suutelee minua. Olisin luultavasti enemmän hiilenä, jos en olisi hänelle niin kiitollinen siitä, mitä hän on ehtinyt tehdä minun ja Nellen eteen parin päivän sisään. Haron hiuksiani turhautuneena taakse ja palaan Nellen luo sairaalahuoneeseen.
"Mikt Ollin piti lätteä?" Nelle katsoo minua surkeasti kun istun takaisin tuon viereen. "Sen piti lähtee nukkumaan. Sillä on huomenna töitä", selitän ja silitän tuon hiuksia. "Mikt te ei voinu nuttuu tääl?", Nelle mutristaa huuliaan pettyneenä. "Noku tänne ei saa jäädä muuta ku sun läheiset", selitän ja kohennan tytön tyynyä. "Eikt Olli oo läheinen?" Nelle kallistaa päätään ja huomaan tuon silmien alkavan lipsua pikkuhiljaa kiinni. "Jutellaan täst huomenna. Sun on selkeesti aika lähtee untenmaille", hymyilen ja silitän tuon hiuksia.
Tyttö nukahtaa melko nopeasti ja lähden hiljaa selvittämään saisinko patjan hänen sänkynsä viereen. Saan patjan ja petivaatteet ja petaan sängyn itselleni. Asetun sängylle ja kaivan puhelimeni esille. Esillä on edelleen Ollin ja minun keskustelu. Pieni ärtymys leimahtaa sisälläni ja suljen keskustelun nopeasti ja suuntaan laittamaan äidilleni viestiä. Kysyn voisiko Nelle mennä heidän luokseen pariksi yöksi, sillä kaipaan vähän nollausta. Äitini vastaa että se käy oikein hyvin ja kyselee onko kaikki hyvin. Vastaan kaiken olevan ok.
Seuraavaksi avaan keskustelun yhden kaverini kanssa.... Tai no mitä sitä kaunistelemaan. Olemme enemmänkin friends with benefits. Pienen lapsen isänä on vaikea löytää seuraa ja onhan aikuisella ihmiselläkin tietenkin tarpeensa. Juttu Oskarin kanssa on kuitenkin toiminut hyvin, joten miten sitä muuttamaan. Tutustuin häneen kun opiskelin teinivuosinani Amsterdamissa ja sen jälkeen pidimme yhteyttä tasaisin väliajoin. Ex vaimoni lähdettyä purin tunteitani vanhempieni lisäksi Oskarille ja asiat johtivat muutaman viini pullollisen jälkeen toiseen. Meillä ei kuitenkaan ole romanttisia tunteita toisiamme kohtaan ja Oskari deittailee muuten pelkästään naisia.
Kirjoitan tuolle viestin jossa kerron olevani muutaman päivän itsekseni kotona ja kutsun tämän käymään jos hänellä vain on aikaa. Lisään myös että tarvitsee päästä purkamaan paineita, jotta hän ymmärtää mistä on kyse. Hengaamme välillä myös ihan ilman seksiä joten haluan hänen tietävän mitä olen vailla. Pian saan vastauksen Oskarilta, jossa hän sanoo tulevansa luokseni mielellään. Hymyilen pienesti ja lukitsen puhelimeni. Ehkä kaikki järjestyy ja voin unohtaa Ollin kokonaan.
Sanoja:783
Sorppa meni hirveen kauan mut on ollu kauheesti kaikkee ni ei oo ollu energiaa kirjottaa 😭
YOU ARE READING
New Love
FanfictionElämän käänteet johdattavat kaksi toisilleen tuntematonta miestä yhteen ja edessä on vain yksi kysymys: Voiko tästä tulla jotain? Tarina tulee sisältämään ainakin seksuaalisia kohtauksia, enkä varoita niistä erikseen. Muista mahdollisista TW jutuist...