DB-B6

111 15 0
                                    

Medya Deniz vibe veren fotolar bu sefer tekte arkadaşlar dikkatinizi çekmek isterim.

Hadi size iyi okuyup yorum yapıp oy vermeler



------------------------------------

Deniz'den

Nöbetimin akşam saatlerine yaklaşmıştım. Gün o kadar dolu ve yorucuydu ki telefonumu almaya  bile vaktim olmamıştı. Bugün aklım sürekli Hilaldeydi. Aslında Hilal'i görme sıklığım arttığından beridir aklımdan çıkmıyordu. 

Gece geç saatlerde çalıştığını öğrendiğimden beri endişeliydim. Hastaneden geç çıktığım günlerde ıssızlıktan dolayı ürküyordum. Benim arabam vardı ama Hilal'i gördüğüm her sabah yürüyor oluyordu. Gece onun için daha korkutucu olmalıydı.

Yorgunluktan konuşabilecek halim kalmamış gibi hissediyordum ve daha nöbetimin bitmesine saatler vardı. Adımlarımı hızlandırıp kendimi odamdaki sandalyenin üstüne attım ve çekmeceyi açıp içinden telefonumu çıkardım.

Ablamdan birkaç mesaj vardı. En önemlisi ise Hilal'den mesajlar vardı. Mesaj değil, mesajlar.

Kendini bana açıklaması çok hoşuma gitti. Kendimi ona daha yakınmışım gibi hissediyorum. Sanki bir yabancıyla konuşur gibi değildi. Artık onun için yabancı değilmişim gibi

İlk gördüğümde sadece gözüm çarpmıştı Hilal'e ama rahatsız etmemek için kafamı çevirmiştim. Bu zamana kadar hep kendimi haramdan sakınmıştım. İlk defa böyle hissetmiştim. Daha sonraki görüşlerimde yavaş yavaş Hilal'i tanımaya başlamıştım. Evet, hiç konuşmuşluğum yoktu ama bir insanın merhameti ve sevgisi dışardan anlaşılabilirdi. 

Bir keresinde kucağında bir kedi vardı. Kediyi kucaklayıp kediyle birlikte eczaneye girmişti. Çıktığında ise diğer elinde krem ve kedi maması vardı.

Dalmış ve yaklaşık yirmi dakika kadar kediyle ilgilenmesini izlemiştim. Kediyle sanki bir bebekmiş gibi ilgilenmiş tek tek gözlerini temizlemiş, krem sürmüştü. Daha sonra elleriyle beslemişti ve gitmişti.

Tabi bende ekmek almaya çıkmamışım gibi dalmış ve eve gerisin geri elim boş bir şekilde dönmüştüm. Eve girdikten sonra ekmek almadığımı fark etmiştim. Yemeğe çok önem veren ben neredeyse ilk defa kahvaltı etmeden hastaneye gitmiştim. 

İlerleyen günlerde Hilal'i görmek için evden hep aynı saatlerde çıkmaya başlamıştım ama o kadar farklı saatlerde geçiyordu ki karşılaşmamız hep nadir oluyordu ve Hilal her seferinde nasıl bir insan olduğunu bana kanıtlamıştı. 

Artık hoşlanmayı geçtiğini fark edince benim minyatürümü işin içine sokmuştum. İyi ki Deniz benim gibi değildi ya da daha aklı bu tür işlere çalışmaya başlamamış olacak ki sadece iki çikolata karşılığında istediğimi yapmıştı. O gün karakolda ablamın beni ispiyonlamaması benim için çok büyük bir şanstı. Bir şekilde anlamış ve Hilal'e hiçbir şey söylememişti.

Hilale şimdiye kadar hiç yalan söylememiştim, yani neredeyse hiç ama doğruları tam anlattığımda söylenemezdi. Evet ablama komşuyum, evet adım Deniz  ama Hilal'i sonradan fark etmedim ve ondan delicesine hoşlanmayı geçtim sevmeye başlamıştım.


                                                  ----------------------------------------------

Deniz'i azıcık tanımaya başladık sanki. Erken mi oldum emin değilim ama bence Denizle tanışma zamanımız gelmişti.

OY VER OYYYY

yayınlanma tarihi 18.04.24

Deniz Bende (yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin