Kapı açıldı ve ben rüyamdaki saçlara sahip, mavi gözlü bir adamla karşı karşıyaydım. Adam hafifçe tebessüm etti.
"Merhaba" dedi. Çok stres yaptım bir an ne oldu ya
"Merhaba, ben Nehir Akar'a gelmiştim?" Karşımdaki adam hafif ağzını açmıştı ki arkadan bir koşma sesi geldi, ardından da bağırma. " AYIIIII HİLAL GEDİ Mİ?" duyduğum ses Küçük Deniz'e aitti. Demek ki doğru eve gelmiştim.
"Geldim Denizcim geldim." Kapıya kadar koştu dayısının bacakları arasından sıyrıldı ve bana kollarını kaldırdı. Daha ben uzanamadan dayısı kucağına aldı ve kenara çekildi. "Bekle dayıcım, Hilal abla içeri geçsin kavuşursun ona" Hızlıca ayakkabılarımı çıkarıp içeri geçtim ve beni yönlendirdikleri odaya doğru yürüdüm.
Deniz'den, birkaç saat önce
Sabah uyanır uyanmaz üzerimi değiştirip kendimi ablamların evine atmıştım. Dün Hilal'e mesaj atmıştı ve Hilal bugün kahvaltıya gelecekti. Gece boyunca Hilalle konuşmuş olmam önemli değildi, önemli olan birazdan Hilalle yüz yüze gelecek olmamızdı.
Evde benden daha sabırsız biri varsa o da Denizdi. Hilal abla diye dolaşıyordu evde. Tanıştıkları gün Hilal Deniz'i karakola götürürken Deniz'e çikolata almış ve gönlünü ilk baştan fethetmiş. Ayrıca sohbetleri de çok hoşuna gitmiş ve tekrar Hilalle buluşmak için sabırsızdı.
Ablam ise Hilal'le gerçek anlamda tanışacakları için heyecanlıydı. Bu sefer ben ısrar etmemiştim. Kendisi aradan geçen zamanı daha fazla uzatmanın doğru olmayacağını söylemiş ve Hilal'i çağırmıştı. Canım ablamdı yani.
Ablamların evine girdiğimde ablam Deniz'in eline yeni uyandığı zamanlarda kullandığı biberonu vermişti. Ön yemek yeme faslında olan Deniz'in yanağına kocaman bir öpücük kondurup ablamın yanına geçtim. Mutfakta kahvaltı hazırlıklarına başlamıştı. Kapıdan içeri girdiğim anda bana döndü.
"Ooo siz erken kalkar mıydınız beyefendi?" dedi.
"Abla hep erken kalkıyorum ya" Elindeki bıçağı tezgaha koyup tabağı mutfak masasının üstünde duran tepsiye koydu.
"İzin günlerinde değil." Koyduğu tabağın içinden bir dilim peynir alıp ağzıma attım. "Eee ne var bunda?" Göz devirip işine geri döndü.
"Şuan seninle tartışamayacağım. Git içerideki masayı kur!" Ablamın sol yanağına öpücük kondurup içeri adımlamaya başladım.
"Emredersin ablam."
Kahvaltı sofrası kurulmuş, her şey hazırdı. Tek eksiğimiz Hilaldi. Kapı çaldığında ablamın eli dollu olduğu için kapıya doğru koşar adım gittim. Gittim gitmesine ama çok heyecan yaptım ve kapının önünde dikili kaldım. Sakinleşmek için saçlarımı dağıtıp son kez derin nefes alıp kapıyı açtım. Karşımda görmek tekrardan heyecanlanmama sebep olduğu için gözlerine bakakaldım. Biraz sonra Hilal gözlerini kaçırınca kendime geldim.
"Merhaba"
Hilal'den devam
Salona geçip Nehirle sarılıp selamlaştık. Eliyle arkamı gösterdi. Gösterdiği yere dönüp baktığımda Deniz'in dayısının olduğunu gördüm.
"Erkek kardeşim, Deniz'in toz kondurmadığı ayısı Ege" diye kendisiyle tanışmamızı sağladı.
"Ege, Deniz'i bulan hanımefendi Hilal." dedi
...
Bol sohbet eşliğinde uzun uzun kahvaltı etmiştik. Şimdi ise televizyonda rastgele bir kanal açıktı ve biz elimizde türk kahvesiyle sohbet ediyorduk. Nehir cümlesini bitirdikten sonra bir anda odaya sessizlik çöktü ve televizyonda açık olan magazin programının sesi yükseldi.
Yılmazer Holdingin yöneticisi olan Yılmazer kardeşler hala saklanmakta ısrarcılar. Aldığımız duyumlara göre Yılmazer kardeşler şirkete hiç gitmiyorlar. Şirketi Yılmazer kardeşler yönetmiyorsa kim yönetiyor sorusu akıllarda. Yılmazer kardeşlerinse neden saklandıkları hala bilinmemekte.
Ege gülmüştü "Neden saklanıyorlar ki ben olsam saklanmazdım. Ünlüsün sonuçta bir sürü ayrıcalığı vardır." dedi. Tam cevap verecekken başka bir magazin haberine ait görüntüler oynamaya başladı.
Ünlü model İzge Kartal'ın babası ünlü iş adamı Cüneyt Kartal dün sabah saatlerinde ölü bulundu. Bugün Cüneyt Kartal'ın cenazesinde İzge Kartal'ın yanında eski sevgilisi, yine ünlü iş adamı Alpay Adar'ın bulunması İzge Kartalla aralarında tekrar bir ilişki bulunup bulunmadığını sorgulattı. İzge Kartal'ın cenazede ağlayarak Alpay Adar'a sarıldığı görüldü. Bu görüntülerden sonra İzge Kartal'ın daha birkaç gün önce görüntülenmiş olduğu kişinin Alpay Adar olup olmadığı şüphesi akıllara düştü.
Odada Deniz dışında herkes kaşları çatılı şekilde televizyona bakıyordu artık
"Saklanmaları için çok büyük bir sebep olarak görünüyor." dedim. Ege ise şaşırmıştı
"Kadının babası ölmüş ya. İnsanlar nasıl bunu düşünebilir ya da kim babası ölmüş bir kadının eski sevgilisine odaklanır o sırada, nasıl bir manyaklar anlamıyorum." dedi. Anladığım kadarıyla Ege duygularını rahatça yansıtabilen bir insandı. Şimdiye kadar her olaya verdiği tepkiden ne hissettiğini anlayabiliyordunuz."İnan bana düşünen çok fazla insan var. Ben gördükçe şaşırıyorum çünkü." Ege ilgiyle bana döndü "Magazinle mi ilgileniyorsun?"
"Aslında hayır, hiç ilgimi çekmez. Şirketle alakalı haberleri ne olursa olsun görmem gerekiyor bu yüzdende çoğu magazin haberini görmek zorunda kalıyorum." Deniz eline minik bir oyuncak ayı almış bana doğru geliyordu. Ege ise kendisine geldiğini zannedip kollarını ona doğru açtı. Deniz ise Ege'nin açtığı kollarını görmemişti bile. Direkt bana gelip kollarını iki yana açtı ve ellerini aç kapa yaptı. Bu onun için beni kucağın al demekti, artık çözmüştüm.
"Hilal bak." dedi ve ayıcığını bana uzattı ben onu kucağıma alırken.
"Aaa ne tatlıymış" dedim ve oyuncağını aldım.
"Ebet çunku ayım adııı" dedi. Ayısı Ege oluyordu.
"Yaa Ege dayın mı aldı?" kafasını aşağı yukarı salladı ve hafif kıvırcık olan saçlarındaki bukleler Denizle birlikte hareket etti.
"Bilion mu benim annemde ayımda dodor" son kelimeye kadar iyi anlamıştım ama son kelimeyi çıkaramamıştım. Kaşlarımı çatıp Nehir'e baktığımda anlamadığımı anlayıp "Doktor" diye açıklama yapmıştı. Kafamı aşağı yukarı sallayıp onu onayladım."Hmm demek doktorlar." mavi gözlerini gözlerime dikmiş dudaklarını ise büzmüştü.
"Evet" dedi. Çok garip bir konuşması vardı Deniz'in, bazı harfleri yutuyor, bazı kelimeleri net bir şekilde söylüyordu. Tatlılığına dayanamayıp yanağına kocaman bir öpücük kondurup kafamı kaldırdığımda bana farklı bir şekilde bakan Ege'ye ait masmavi gözlerle karşılaştım.
_____________
Arkadaşlar Ege kim kii??? ehehe
Nasıldık?
Bu arada yukarda haberi yapılan İzge Kartal benim yeni kitabımın başrolü ama kitaba Deniz Bende bitene kadar bölüm atmayacağım çünkü burada Deniz Bende için bölüm bekleyenlere haksızlık yapmış olmak istemiyorum. Amaaa tanıtım bölümü ile yaklaşık bir saat sonra karşınızda olacağım.
Beni İnstagram ve wattpadten takip edip destek olursanız çok mutlu olurum.
İnstam: Azyezar
Wattpad: azyezar
OY VERMEYİ UNUTMA
yayınlanma tarihi 16.05.2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Bende (yarı texting)
Teen FictionBen: Merhaba, Deniz bende 08.12 Ben:*benimle 08.12 Ben: Parkta ağlıyordu size ulaşmam için bu numarayı verdi. 08.13 05.....9436:Deniz? 08.15 05.....9436: Siz kimsiniz? 08.15 Ben: Siz Deniz'in annesi değil misiniz? 08.16 Ben: Ben Hilal 08.16 05.....9...