Merhabalar. Küçük bir sohbet kısmındayız. Dün gece öyle bir hesabıma gireyim dedim ve ne göreyim??? Bir sürü oy bildirimi. Ne kadar mutlu olduğumu inanın tarif edemem. İçimi bölüm yazma hevesi doldurdu. Kendimi hemen burada buldum. Lütfen yorum yapıp oy verin çünkü çok mutlu oluyorum. Boşuna yazmadığımı hissettiriyor.
Deniz'den
Akşam olmuş ve biz Deniz ile birlikte koltukta yan yana oturmuş ablamın üzerini değiştirip odaya gelmesini bekliyorduk. Birkaç dakika sonra ablam rahat kıyafetlerini giyip karşımızdaki tekli koltuğa oturdu. "Ee Abla"
"Ne ee" Ellerimi dizlerimin üstüne toparladım ve daha dik oturdum. "Hilal ne dedi?" Kaşlarını çattı ve sırtını iyice koltuğa yasladı. "Neye ne dedi?" Omuzlarım çöktü
"Abla" Deniz benim gibi ellerini önünde birleştirdi. "Annem"
"Abla Hilal'e mesaj atacaktın." Deniz kafa salladı
"Ebet annem Hilal ablaya mecac accaktın" Ablamın hayrete düşmüş gibi kaşları havaya kalktı
"Ben hiç iş kalmayacak demiştim." dedi "Ama abla kalmadı zaten" Elini bak salak kardeşim der gibi yaptı. "Sen hiçbir şeyi kendin yapmamışsın ki"
"Ya temizlikçi çağırıp aldın oğlumu gittin be"
"Bunda ne yanlışlık var abla"
"Lan oğlum" deniz kafasını bana çevirip "Lan" dedikten sonra ablam Deniz'i kucağına alıp benim yanımdan çekti.
"Lan demiyoruz, tamam mı oğlum?" Deniz kafasını iki yana salladı
"Ama sen dedin anne" ablam sinirle gözlerini yumdu
"Tamam oğlum, yanlışlıkla ağzımdan kaçtı. Sen söyleme ama tamam mı annecim?" Deniz bu sefer ikna olup kafasını yukarı aşağı salladı.
"Tamam annecim." dedi. Şu çocuk böyle konuştuğu zaman onu ısıra ısıra sevesim geliyordu. Ablam Deniz'i odasına gönderip bana geri döndü
"Bana bak lan" muzipçe gülüp kafamı iki yana salladım
"Bu ne abla, sen böyle sürekli ağzından mı kaçıracaksın?" Yanındaki yastığı tutup kafama doğru attı. Son saniyede kafamı eğmem sayesinde yastık çarpmamıştı.
"Ya ben bilmiyor muydum temizlikçi çağırmayı, senin maaşın var benim yok mu, ne sanıyorsun oğlum sen?" dedi. Ne ima ettiğini bir türlü anlamıyordum.
"Anlamadım"
"Bu senin sorumluluk sahibi halin mi?"
"Gayet de sorumluluk sahibiyim abla"
"Ya sen yarın öbür gün evlensen, kız senden bir şey istese; temizlikçi mi tutacaksın?"
"Ne demeye çalıştığını anlamıyorum abla"
"Bak ben ne yaşadım en iyi sen biliyorsun. Sen eğer yarın öbür gün kıza böyle yaparsan sence kız kendini değerli mi hissedecek?"
"Nasıl yani?"
"Bak erkek olan salak kardeşim. Benim verdiğim hiçbir işi sen yapmadın. Evde temizlikçilerin başında bile durmadın. Sen böyle yaparak benim söylediklerimi yapmış mı oldun yani?"
"Ama ben sana halledeceğim dedim, ben yapacağım demedim."
"Sen böyle yaparsan karşındaki senin onu önemsemediğini düşünür. Sen böyle davranmayı bırakana kadar asla o kıza yazık etmem. Sana yardım falan edip o güzelim kızı çağıramam." Arkasını döndü tam odadan çıkmak üzereyken seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Bende (yarı texting)
Teen FictionBen: Merhaba, Deniz bende 08.12 Ben:*benimle 08.12 Ben: Parkta ağlıyordu size ulaşmam için bu numarayı verdi. 08.13 05.....9436:Deniz? 08.15 05.....9436: Siz kimsiniz? 08.15 Ben: Siz Deniz'in annesi değil misiniz? 08.16 Ben: Ben Hilal 08.16 05.....9...