Pludselig kan hun se, at der er en dreng på Shane's sofa. Emma: Hvem er det? Shane: Det ved jeg ikke, jeg fandt ham for nogle dage siden, han kæmpede for at gå i siden af vejen, og så kollapsede han. Emma: Åh. Shane: Han er meget forvirret. Pludselig er drengen ved at vågne, han rejser sig lige så hurtigt, da han ser Emma. Shane: Du skal ikke være bange, det er bare min bedste ven Emma. Emma går hen til drengen. Emma: Hej, jeg er ikke her for at gøre dig noget, bare tag det roligt. Drengen hævder langsomt ned. Emma: Det er rigtigt, tag det roligt. Emma får drengen til at sidde på sofaen. Emma: Hvor er hans tøj? Shane: Sådan var han, da jeg fandt ham, så jeg ved det ikke. Emma: Du burde give ham noget tøj. Shane: Ja, jeg ved det, men det er ikke let, når han er forvirret. Emma sætter sig ved siden af drengen. Emma: Hvor kommer du fra? Pludselig kigger drengen ud på havet. Emma ser det, og så kigger han tilbage på Emma og Shane. Emma: Kan du lide havet? Drengen forsøger at tale, men er stadig svag. Jake: Mmm, mmm, mig Jake. Emma: Er det dit navn? Jake nikker ja. Emma: Dejligt at møde dig. Jake: Dejligt. Emma: Har du brug for noget? Vand? Mad? Jake: Vand. Pludselig rejser han sig, går svagt udenfor. Shane og Emma følger efter ham. Shane: Jake? Emma: Hvor skal du hen? De går udenfor til Jake. Jake står og kigger på vandet. Jake: Vand, mig fra vand. Emma: Hvad mener du med, at du kommer fra vandet? Jake: Vand, mit hjem. Shane: Emma, jeg tror, han taler metaforisk, eller måske føler han en dyb forbindelse til havet. Jake: Vand. Emma: Det er okay, Jake, du er sikker her hos os. Derefter hopper Jake pludselig ned i vandet. Shane: Jake? Da Jake hopper ned i vandet, gennemgår han en magisk forvandling, hans ben smelter sammen til en flimrende hale, og han dukker op som en majestætisk havmand. Emma og Shane står i ærefrygt, mens de ser denne ekstraordinære begivenhed udfolde sig for deres øjne.