(23:44)

1 0 0
                                    

Der er gået nogle måneder siden sidst. Shane er 21, Jake er 19, Jessica er 21, Emma er 19 og Ethan er 21. Flashback: En storm raser over havet. Amara ses svømme febrilsk med sine to unge sønner, Jake er 2 år og Shane er 4 år, og klamrer sig til hende. Amara lyder som en melodisk lyd: Jake, Shane, hold godt fast, vi må finde ly fra denne storm. Jake lyder som en melodisk lyd: Mor, hvor er Shane? Amara ser sig panisk omkring og indser, at Shane ikke længere holder fast i halen. Amara lyder som en melodisk lyd: Shane? Shane? Shane driver mod kysten. Han bliver skyllet op på stranden. Han bliver tør og forvandler sig til en menneskelig form, mens han er bevidstløs. Et par dage efter: Et menneskepar er ude at gå en tur, de opdager, at den unge dreng ligger bevidstløs. Olivia: Se, Max, der er et barn herovre. Max går hen til Olivia, og pludselig ser han den lille dreng. Max: Er han i live? Olivia: Lad mig tjekke. Olivia knæler ned ved siden af ​​drengen og tjekker for en puls. Olivia: Ja, han er i live, men bevidstløs. Max: Han kan ikke være herude helt alene. Olivia: Jeg ved det. Pludselig vågner Shane, han kan se, at der er mennesker hos ham, han bliver bange, og han hvæser ad dem. Oliva: Vær ikke bange lille en, vi vil ikke såre dig. Shane hvæser stadig ad dem. Max: Du er sikker hos os. Efter nogle minutter: Shane hævder sig og går langsomt hen til Olivia og ind i hendes arme. Olivia: Det er rigtigt, kom her. Olivia giver ham et tæppe omkring sig. Slut på flashback. Tilbage til nu: Shane svømmer i vandet sammen med sin havfrue mor Amara og sin havmand lillebror Jake. Jake lyder som en melodisk lyd: Hvad tænker du på? Shane lyder som en melodisk lyd: Jeg tænkte lige på, hvordan jeg kom på land, da jeg var 4 år gammel. Derefter lyder Amara som en melodisk lyd, der er ekko gennem vandet og signalerer til hendes sønner, at de skal følge efter hende.

Havet's ForbindelseWhere stories live. Discover now