(28:44)

0 0 0
                                    

I slutningen af ​​dagen, da Olivia og Max kommer for at hente Shane, kigger de ham og Emma gå ud af klasseværelset sammen. Olivia: Hej, det ser ud til, at du har fået en ny ven i dag. Shane: Ja, mor, Emma er min bedste ven nu. Max: Det er dejligt at høre, søn. Shane vinker farvel til sin lærer og Emma og går afsted med sine forældre. Slut på flashback. Tilbage til nu: Shane: Og det var sådan, mig og Emma blev bedste venner, og vi er stadig bedste venner. Emma: Ja, selvfølgelig er vi det, men jeg er også glad for at være sammen med Jake. Jake: Glad for at være sammen med dig. Emma og Jake kysser hinanden. Emma trækker sig væk. Emma: Jeg skal tale med din bror. Jake: Det gør du. Emma går hen til Shane og taler med ham. Emma: Shane, kan vi snakke? Shane: Ja, selvfølgelig. Emma: Er du stadig i kontakt med Olivia og Max? Shane: Nej, ikke siden jeg flyttede ud. Emma: Fortjener de ikke at vide alt, hvad der er sket med dig? Shane: Mener du, at jeg skal fortælle dem om, at jeg er en havmand, at jeg har en lillebror og en mor. Emma: Ja, du burde fortælle dem det. Shane: Men hvad nu hvis de bliver bange for mig og ikke accepterer mig. Emma: De vil forstå dig, fordi de elsker dig. Shane: Okay, jeg vil gerne fortælle dem det. Emma: Det er godt. Shane sender beskeden: Hej, mor og far, det er Shane, der er nogle ting, jeg skal fortælle jer om mit liv, kan vi mødes snart? Olivia og Max skriver til ham: Ja, Shane, lad os mødes i morgen. Efter at regnen er holdt op, går Jake og Shane hen til Shane's hjem. Næste dag: Det er eftermiddag: Shane's adoptivforældre kommer hen til hans hjem. Oliva: Hej, Shane. Max: Hej, Shane, det er et stykke tid siden. Shane: Jeg ved godt, at det er 3 år siden, jeg flyttede. Olivia: Vi er glade for at se dig igen. Shane: Også mig. De sidder alle sammen i stuen. Shane: Mor, far, jeg har noget vigtigt at dele med jer.

Havet's ForbindelseWhere stories live. Discover now