(14:22)

0 0 0
                                    

Shane: Jeg ved det, men han ville prøve. Ethan: Det er godt, at han vil prøve, men vi kan klare alt uden ham. Jake hører det og bliver ked af det. Jake: Arbejder jeg ikke her? Shane: Nej, jeg er ked af det, men du kan stadig hænge ud her, hvis du vil. Jake: Det ved jeg ikke. Ethan: Det er for det bedste. Jake føler sig nedslået efter at have fået at vide, at han ikke kan arbejde på restauranten, men han hænger ud på hav restauranten. Og efter nogle minutter kommer Emma hen på hav restauranten. Jake bliver glad for at se sin kæreste, han går hen til hende. Jake: Emma, jeg er glad for at se dig. Emma: Jeg er også glad for at se dig, jeg savnede dig. Jake: Jeg savnede dig. De kysser hinanden. Pludselig får han det dårligt, og hans hud begynder at få glinsende gæller. Ethan så det pludselig der fra hvor han står. Emma: Jake, hvad er der galt? Jake: Har brug for vand, skal til havet. Emma: Så skynd dig. Jake skynder sig at gå ud til havet, han tager sit tøj af, og så hopper han ned i vandet og forvandler sig til en havmand. Han gennemgår en bemærkelsesværdig forvandling. Hans ben smelter sammen og danner en kraftig hale, dækket af glitrende skæl, der reflekterer sollys. Han er glad for at svømme i vandet. Imens: På hav restauranten: Ethan går hen til Emma. Han har mistanke om, at der er noget galt med Jake efter det, han har set. Ethan: Hvad skete der med din kæreste? Emma: Der skete ikke noget, han ville bare gerne have noget frisk luft, det var alt. Ethan ser forvirret ud. Ethan: Nå, hvis der sker noget, så finder jeg ud af det. Emma: Lad os se. Senere: Det er eftermiddag: Shane har fri fra arbejde. Han ser Emma på hav restauranten, og går hen til hende. Shane: Hej, Emma. Emma: Hej, Shane. Shane: Hvor er Jake? Emma: Han havde brug for vand, så han er ved havet. Shane: Okay, så lad os gå ud til havet. Derefter går Shane og Emma ud til havet for at finde Jake. Ved havet: Jake ser dem fra vandet, han svømmer hen til dem. Efter nogle minutter: Han rejser sig fra havet, han forvandler sig til et menneske igen.

Havet's ForbindelseTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang